כנסת ישראל

ח”כ שרון גל אל שרת התרבות והספורט: התערבי לשידור גמר גביע המדינה בחינם

0
0

ח”כ שרון גל לשרת התרבות והספורט ח”כ מירי רגב; “גמר גביע המדינה, נחשב למפעל השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי ויש שיאמרו הראשון בחשיבותו בגלל המשמעות הלאומית-סמלית שלו. הופתעתי מאד בערב הגמר, לגלות, כי המשחק משודר רק בערוץ הספורט (הדבר נראה לי לא תקין בעליל. אני סבור ואני מאמין שגם את חולקת איתי עמדה זו, שאירוע כזה בתחום הספורט, חייב להיות נגיש לכלל אזרחי ישראל גם אלה שבוחרים או נאלצים לצפות בטלוויזיה באמצעות ממירי “עידן פלוס”.
ח
ח”כ שרון גל אל שרת התרבות והספורט: התערבי לשידור גמר גביע המדינה בחינם

חבר הכנסת שרון גל, מטעם סיעת “ישראל ביתנו”, פנה אתמול (יום שלישי | ח’ סיון התשע”ה) בכתב אל שרת התרבות והספורט הגב’ ח”כ מירי רגב, בבקשה, כי שידורי גמר גביע בכל תחומי הספורט , בפרט בענף הפופולרי בישראל; הכדורגל, ישודרו גם ב’ערוץ הראשון’ הערוץ הציבורי, לאחר שהופתע, לגלות לטענתו, כי המשחק שודר רק ב’ערוץ הספורט’ (ערוץ 55 בשידורי הכבלים ובלוויין).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בפתח מכתבו בירך ח”כ שרון גל, את השרה ח”כ מירי רגב וכתב לה; “ראשית, אני מברך אותך על מינוייך ובטוח שתטביעי חותם במשרד התרבות והספורט”. גל, ציין והוסיף, כ; “ההחלטה להעתיק את עיקר פעילות המשרד מהעיר ת”א לעיר ירושלים – בירתה המאוחדת של ישראל לנצח – נכונה ומבורכת”.

לאחר גינוני הטקס בכתב בחר ח”כ גל, להזכיר לשרת התרבות והספורט הגב’ ח”כ רגב, כי; “כידוע לך, בשבוע שעבר (20/05/2015), נערך גמר גביע המדינה בכדורגל בין קבוצות הכדורגל של מכבי תל אביבו-הפועל באר שבע. שתי הקבוצות נפגשו באצטדיון “סמי עופר” בעיר חיפה למשחק מרתק שהסתיים בניצחון מכבי תל אביב בתוצאה 2:6 על הפועל ב”ש, לעיני כ-30,000 צופים”.

ח”כ שרון גל, הדגיש, כי ’גמר גביע המדינה’ נחשב למפעל השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי ויש שיאמרו הראשון בחשיבותו בגלל המשמעות הלאומית-סמלית שלו.

לטענתו של ח”כ גל, הוא הופתע מאד בערב הגמר, לגלות, כי המשחק משודר רק ב”ערוץ הספורט” (ערוץ 55) וכתב בהמשך לפנייתו, כי; “הדבר נראה לי לא תקין בעליל. אני סבור ואני מאמין שגם את חולקת איתי עמדה זו, שאירוע כזה בתחום הספורט, חייב להיות נגיש לכלל אזרחי ישראל גם אלה שבוחרים או נאלצים לצפות בטלוויזיה באמצעות ממירי “עידן פלוס”.

הגב’ ביאטה קרנץ, דוברת ח”כ שרון גל מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ’ערוץ הספורט’ הוא כידוע גוף שידור מסחרי אשר מפעיל 6 ערוצי טלוויזיה; “5 ספורט”, “5 פלוס”, “5 גולד”, “5 לייב”, “5 ספורט HD” ו-“5 לייב HD” שמשודרים בערוץ 55 בכבלים ב-HOT ו-Yes.

כידוע, הוסיף, בפנייתו, ח”כ גל; “לא ניתן לצפייה ללא תשלום דמי מנוי לשירותי הכבלים או הלוויין של “הוט” ו”יס”, גם בחבילה הצרה והבסיסית, אשר על כן, נמנעה הצפייה מעיני רבים – בהם חיילי וחיילות צה”ל, ומשפחות רבות במדינת ישראל, שלא יכולות להרשות לעצמן הוצאה של כמה מאות שקלים בחודש על טלוויזיה רב-ערוצית”.

“מהכרותינו הארוכה, אני בטוח שאת חולקת איתי את הדאגה לאוכלוסיות אלה ואין לי ספק שתפעלי על מנת שמעתה ואילך, שידורי גמר גביע בכל תחומי הספורט, אך בפרט בענף הפופולרי בישראל; ה-כדורגל, ישודרו גם ב-ערוץ הציבורי, שהרי בין השאר לכך, נועד ’השידור הציבורי’”.

חבר הכנסת שרון גל הוסיף וכתב בסיום פנייתו; “כי גם באפליקציה של ’ערוץ הספורט’ לא ניתן היה לצפות בשידור, אלא בתשלום דמי מנוי. אני מניח שאילו המשחק היה משודר ב’ערוץ הראשון’, הוא היה ניתן לצפייה ’חינם’ גם באפליקציה המצוינת שלו ’ללא תשלום’ – כמו כל התכנים בערוץ זה. אני בטוח שתפעלי בנושא ביעילות ואשמח למענה”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן