בעולם

CRY משיק קמפיין ’הניחו לה לעוף’ גיוס הכספים למען בנות בהודו

0
0

קמפיין גיוס הכספים אמור להבטיח, כי 3,61,612 הבנות בכל הפרויקטים הנתמכים על ידי CRY, ארגון המוביל לקידום זכויות ילדים בהודו, ימריאו אל-על ויממשו את מלוא הפוטנציאל שלהן ב- הודו, המדינה השביעית בגודלה בעולם בשטחה והשנייה בעולם בגודל אוכלוסייתה (לאחר סין), המונה יותר ממיליארד נפש.
CRY משיק קמפיין ’הניחו לה לעוף’ גיוס הכספים למען בנות בהודו
CRY (זכויות הילד ואתם), משיק קמפיין ’הניחו לה לעוף’ גיוס הכספים למען בנות בהודו

CRY – Child Rights and You, (זכויות הילד ואתם) הוא ארגון המוביל לקידום זכויות ילדים בהודו, השיק קמפיין כלל-ארצי למען בנות – ‘הניחו לה לעוף’. הקמפיין מיועד לתת לבנות בהודו את ההזדמנות המגיעה להן לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן. בין אם מדובר בשרידה, בחינוך, בבריאות, בהגנה או בהתפתחות וגדילה כוללים, הקמפיין יבטיח שלא ישללו זכויותיהן של 3,61,612 בנות ושתינתנה להן הזדמנויות שוות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהודו, יש 212 מיליון בנות בקירוב (בגיל 0-17), שהן 48% מאוכלוסיית הילדים במדינה. אחוז ניכר מילדי הודו, אכן ניצב בפני שלילת זכויות, אבל בנות נמצאות בסיכון גבוה יותר של פגיעות בשל מינן. בנות ניצבות לעתים קרובת מאוד מול הפליה מיד עם העיבור, במהלך ילדותן וכל הדרך להיותן נשים. בין אם המדובר בהזדמנות לשרוד, לחינוך, לטיפול רפואי ולהזדמנויות גדילה, בנות סובלות מהזנחה בשל מינן. חוסר השוויון, הנובע מחברה פטריארכלית מושרשת היטב במסווה של ’נורמות חברתיות’ ומסורת, בוטה למדי.

הכול נמצא במספרים; 56% מהנערות (15-19) בהודו, לוקות ב-אנמיה. קרוב ל-45% מהבנות בהודו נישאות לפני גיל 18. כ-50% מכלל הילדים העובדים הן; בנות. שיעור הנשירה מבתי הספר בקרב נערות בהודו מגיע לכדי 63.5%.

סוזאן וארגזה (Susan Varghese), העומדת בראש הפעילות הגלובלית ב-CRY, אומרת, כי; “CRY, פועלת ביותר מ-200 מחוזות ברחבי 23 מדינות בהודו, כדי להבטיח שבנות תקבלנה את המגיע להן והזדמנות שווה לזו של בנים. אנו פועלים בשלושה כיוונים הכוללים גיוס קהילתי, עבודה עם המערכת והרשויות ליישום בשטח, ועידוד השתתפות של בנות, כדי להקנות להן מודעות לזכויותיהן.

באמצעות קמפיין זה, אנו מקווים לנתק את המוסרות של תפיסות מיושנות, דעות קדומות והפליה. בדעתנו להעניק השראה ולעודד הורים, מורים, משפחות וקהילות להעניק לבנות את ההזדמנויות המגיעות להן כל כך”. סיכמה הגב’ וארגזה.

▼ CRY – Child Rights and You ארגון מוביל לקידום זכויות ילדים בהודו

CRY – Child Rights and You, ארגון מוביל לקידום זכויות ילדים בהודו ללא כוונת רווח הודי שמאמין בזכותו של כל ילד לילדות – לחיות, ללמוד, לגדול ולשחק. במשך יותר מ-34 שנים, בשת”פ עם 200 ארגונים לא ממשלתיים, שעבדו עם הורים וקהילות, כדי להבטיח שינוי בר קיימא בחייהם של יותר מ-2,000,000 ילדים נזקקים, על פני 23 מדינות בהודו, המדינה השביעית בגודלה בעולם בשטחה והשנייה בעולם בגודל אוכלוסייתה (לאחר סין), המונה יותר ממיליארד נפש.

חזונם הוא; ילד שמח, בריא ויצירתי שזכויותיו מוגנות בחברה שבנויה על שמירה על כבוד, צדק ושוויון לכל. המטרה של CRY – Child Rights and You, ארגון מוביל לקידום זכויות ילדים בהודו, לאפשר לאנשים לקחת אחריות על מצבו של הילד ההודי המקופח וכך להניע אותם לחפש פתרון באמצעות פעולה אישית וקולקטיבית וכך לאפשר לילדים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.

עוד על הקמפיין באתר זכויות הילד ואתם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן