רכב | אוטו | דו גלגלי

תערוכת הרכב של איסטנבול 2015, תארח את ’פלאי העולם’ צפי לכ-600 אלף מבקרים

0
0

נשיא יריד הרכב מר ארסוזלו; “מארגני היריד, נרגשים לקראת יריד הרכב של איסטנבול 2015, אנו נספק למציגים ולמבקרים את כל אמצעי הנוחות ביריד במרכז הירידים והקונגרסים TÜYAP ב-Beylikdüzü. יריד הרכב של איסטנבול, ירתק הפעם המבקרים בו בקונספט היצירתי שלו ובמותגים המוצגים”.
תערוכת הרכב של איסטנבול 2015, תארח את ’פלאי העולם’ צפי לכ-600 אלף מבקרים
תערוכת הרכב של איסטנבול 2015, תארח את ’פלאי העולם’ צפי לכ-600 אלף מבקרים

ההכנות לקראת תערוכת הרכב של איסטנבול 2015, שתתקיים ב’מרכז הירידים והקונגרסים TÜYAP’ בין התאריכים 31-22 במאי 2015, נמשכות במלוא המרץ בשיתוף ODD (הארגון להפצת כלי רכב) ו-TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“פלאי העולם החדשים” – דגמי המכוניות החדשניים ביותר, יוצגו בחלל פנימי המשתרע על פני 120 אלף מ”ר ו-14 אולמות תצוגה, ויביאו לכך שגם השנה, לבם של ’חובבי הרכב’ ידפוק בחוזקה ב-TÜYAP. הערכה היא כ-600 אלף מבקרים, צפויים להגיע ל’תערוכת הרכב של איסטנבול 2015’.

יו”ר מועצת המנהלים של ה-ODD, מר מוסטפא ביירקטר, ציין, כי היריד הוא אחד מאירועי הרכב החשובים בעולם, וכי הוא יתרום למוניטין של ’תעשיית הרכב הטורקית’ המתפתחת ולמודעות אליה, הן בטורקיה והן בחו”ל.

ביירקטר, התייחס בנוגע לקונספט של היריד, ואמר, כי; “מותגי הרכב, כבר אינם רואים בירידים רק הזדמנות להציג את הדגמים החדישים ביותר שלהם; הם רואים בירידים גם פלטפורמה להצגה של טכנולוגיות העתיד לצרכנים.

בשנים האחרונות, לוקח פחות זמן לטכנולוגיות חדשות לצאת אל הפועל. תכונה שלא יכולנו אפילו לחשוב עליה לפני כמה שנים יכולה להפוך במהירות למציאות.

אנחנו מאמינים שלירידים יש את הכוח הקסום, שיכול להפוך חלומות למציאות. על סמך התחושה הפנטסטית הזאת, בחרנו בקונספט ’ארץ הפלאות’ ליריד השנה. וכחלק מהקונספט, הגדרנו את המכוניות שלנו כ’פלאי העולם החדשים’”, הוסיף ואמר ביירקטר.

נשיא יריד הרכב TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş, מר אילחן ארסוזלו, ציין, כי; “מארגני היריד, נרגשים לקראת יריד הרכב של איסטנבול 2015”.

מר ארסוזלו, הוסיף, כי; “אנו נספק למציגים ולמבקרים את כל אמצעי הנוחות ביריד ששטחו 145 אלף מ”ר והכולל 120 אלף מ”ר של חללי תצוּגה פנימיים ו-25 אלף מ”ר של חללי תצוגה חיצוניים במרכז הירידים והקונגרסים TÜYAP ב-Beylikdüzü.

’יריד הרכב של איסטנבול’ הוא אחד מירידי הרכב המובילים בעולם מבחינת פרופיל המציגים והמבקרים בו, והוא ירתק גם הפעם את המבקרים בו בקונספט היצירתי שלו ובמותגים המוצגים” – סיכם נשיא יריד הרכב TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş, מר ארסוזלו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן