אופנה

שירה קורן-גוטמן, נבחרה לקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper

0
0

סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של Lee Cooper בישראל; “הבחירה בשירה גוטמן לקמפיין האורבני הייתה טבעית הן מבחינת קונספט הצילום והן מבחינת הערכים של המותג. מדובר בקמפיין ג’ינס אורבני, צעיר וקולי – הערכים ששירה מייצגת מבחינתו. חיפשנו דמות צעירה, אשר פעילה ברשתות החברתיות כיוון שאנחנו מאמינים שבכל הקשור לאופנה זוהי הזירה המרכזית בה הלקוחות שלנו צורכים את המידע שלהם”.
שירה קורן-גוטמן, נבחרה לקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper
שירה קורן-גוטמן, נבחרה לקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper

הדור הבא; שירה קורן גוטמן, בתם הבכורה של הדוגמנית, שחקנית וממגישת הטלוויזיה גלית גוטמן והצלם זיו קורן, נבחרה להוביל קמפיין אורבני של מותג האופנה הבריטי הוותיק Lee Cooper.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את הקמפיין צילם הצלם המוערך דניאל קמינסקי, אשר חזר לאחרונה לישראל, לאחר שהות ארוכה בעיר ניו-יורק.

הקמפיין צולם במספר לוקיישנים תל-אביביים-אורבניים, כאשר המסר המרכזי הוא; ג’ינס Lee ,Cooper הינו פריט אופנה Must בארון הבגדים של כל אחד.

ניתן ללבוש אותו בכל יום והכל מצב רוח, בשילוב חלק עליון אחר וליצור מראה מעניין, שונה, אופנתי ושיקי.

שירה קורן-גוטמן, בקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper

במסגרת הקמפיין צולמו 10 “לוקים” שונים המייצגים שילובים של דגמי הג’ינס החדשים; טוטאל לוק ג’ינס, חולצות בטן בשילוב ג’ינס אוברסייז, צבעי פסטל נועזים, מעילי עור ועוד.

שירה גוטמן (15), היא תלמידת כיתה ט’ בבית הספר “ליידי דייויס”, נחשבת לאושיית אופנה בקרב בני גילה ובני נוער בכלל ונהנית כיום מאלפי עוקבים ב’אינסטגרם’. בסביבתה הקרובה, מספרים, כי עד היום המשפחה שללה קמפיינים שהוצעו לה בשנים האחרונות.

שירה, משתלבת היטב באסטרטגיה התקשורתית של המותג, במסגרתה גויסו לאחרונה כ- 100 בני נוער מובילי דעה ברשתות החברתית, כ-“פרזנטורים” החדשים של המותג. לכל אחד ממובילי הדעה אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של Lee Cooper בישראל, מסרה, כי; “הבחירה בשירה גוטמן לקמפיין האורבני, הייתה טבעית הן מבחינת קונספט הצילום והן מבחינת הערכים של המותג. מדובר ב’קמפיין ג’ינס אורבני’, צעיר וקולי – הערכים ששירה מייצגת מבחינתו.

שירה קורן-גוטמן, בקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper

חיפשנו דמות צעירה, אשר פעילה ברשתות החברתיות כיוון שאנחנו מאמינים שבכל הקשור לאופנה זוהי הזירה המרכזית בה הלקוחות שלנו צורכים את המידע שלהם”.

בניסטי, מוסיפה ואומרת, כי; “הקמפיין הנוכחי מתחבר לאסטרטגיה השיווקית שלנו בעונה האחרונה; החל מקמפיין הסרטונים הויראליים, שהופק ע”י משרד הפרסום ענבר מרחב וקודם בזירה הדיגיטלית, דרך הפעילות שאנחנו עושים ברשתות החברתיות והחיבור לבני נוער מובילי דעה בזירה זו”.

דניאל קמינסקי, צלם הקמפיין, אמר, כי; “שירה, אשר גדלה בעיר תל אביב, היא נערה מלאת שיק טבעי אורבני, כזאת שיכולה לשים ג’ינס וטי-שירט לבנה ולהראות הכי טבעית וקולית בלי להתאמץ”.

מותג האופנה הבריטי Lee Cooper נוסד באנגליה בשנת 1908, ונחשב לאחד ממותגי הג’ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי העולם ובישראל.

החברה העולמית, מאפשרת לזכייניה ברחבי העולם להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר את קו הג’ינס כקו המרכזי בקולקציות.

שירה קורן-גוטמן, בקמפיין צילום אורבני של מותג האופנה הבריטי Lee Cooper

כמו כן, מעבר להיותו מותג ג’ינס אופנתי ומוביל, Lee Cooper, מציע גם קולקציות רחבות של אופנה עכשווית המשלימה את קווי הג’ינס.

חברת Lee Cooper, מפעילה בישראל 42 סניפים ושייכת לקבוצת האופנה “בריל” המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים, אשר מפעילה בין היתר את רשתות; “גלי”, “סולוג”, “ניין ווסט”, נאוטיקה, “טימברלנד”, “איזי ספיריט”, “אן קליין”, “האש פאפיס” ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן