צער בעלי חיים

משרד החקלאות עצר גולשת שהעלתה לפייסבוק תמונות כלבה לאחר חיתוך אוזניים

0
0

מפקחי משרד החקלאות, ביצעו מעצר בדירה בעיר עפולה בעקבות סטטוס של גולשת ב’פייסבוק’ העלתה תמונה של כלבה חבוש ומעליה הכיתוב; “מסכן קטן – חתכנו לו את האוזניים” ◄ הגולשת, נחקרה והודתה בביצוע העבירה, אך סירבה למסור את פרטי הווטרינר שביצע את החיתוך ◄ עפ”י חוק צער בעלי חיים חל איסור על חיתוך ברקמה חיה של בעל חיים לצורכי נוי, קרי; אוזניים, זנבות וכל חלק בגופו של בעל החיים.
משרד החקלאות עצר גולשת שהעלתה לפייסבוק תמונות כלבה לאחר חיתוך אוזניים
משרד החקלאות עצר גולשת שהעלתה לפייסבוק תמונות כלבה לאחר חיתוך אוזניים

מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, עצרו גולשת שהעלתה לרשת תמונות של כלבה החבוש מיד לאחר שבוצע בו ניתוח חיתוך אוזניים. על פי חוק צער בעלי חיים חל איסור על חיתוך ברקמה חיה של בעל חיים לצורכי נוי, קרי; אוזניים, זנבות וכל חלק בגופו של בעל החיים. חיתוך אוזניים מהווה עבירה פלילית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; לאחר עבודה אינטנסיבית לאיתור הגולשת, אשר העלתה תמונה של כלבה חבוּש ומעליה הכיתוב; “מסכן קטן – חתכנו לו את האוזניים”, הצליחו מפקחי המשרד, בשיתוף עם המשטרה, לאתרה בדירה בעיר עפולה.

ובסוף השבוע שחלף, הגיעו מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, בליווי אנשי המשטרה והפיקוח העירוני של עיריית עפולה אל ביתה. הכלב, הוחרם והועבר לטיפול במתקן מוגן של משרד החקלאות.

הגולשת העפולאית, נחקרה והודתה בביצוע העבירה, אך סירבה למסור את פרטי הווטרינר שביצע את החיתוך באוזני כלבה. המקרה עודנו בחקירה, במטרה להתחקות אחר הווטרינר המבצע.

נגד הגולשת, נפתח תיק משפטי.

התמונות שהעלתה הגולשת מ-עפולה לאחר חיתוך אוזניו עם הכיתוב: הכיתוב: מסכן קטן – חתכנו לו את האוזניים – צילום מסך מהפייסבוק

ד”ר נירית צפורי-ברקי, סגנית הממונה על פי ’חוק צער בעלי חיים בשירותים הווטרינרים במשרד החקלאות’; “המדובר בעבירה חמוּרה על חוק צער בעל חיים, ואנו רואים זאת במלוא חומרת הדין.

השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, קוראים לציבור להמשיך ולדווח לנו על כל מקרה של חשד להתעללות או התאכזרות לבעל חיים. כל פנייה נבדקת ומטופלת”.

פניות בנושא ניתן להעביר אל מחלקת צער בעלי חיים בשירותים הווטרינרים במשרד החקלאות, באמצעות; דוא”ל אל welfare@moag.gov.il או לפקס; 03-9681661. פרטים נוספים באתר האינטרנט המשרד; משרד החקלאות

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן