כנסת ישראל

ח״כ אלהרר, אכנס דיון חירום ואדרוש הגברת הפיקוח על גני הילדים

ח״כ קארין אלהרר, מגיבה על "פרשת הגננת המתעללת בשפלה"; מדובר ב"התגשמות הסיוט של כל הורה", בו הוא מגלה שהאדם שבידיו הוא מפקיד יום יום את היקר לו מכל מעל באמונו וניצל את חולשתם של ילדים חסרי ישע... אדרוש הגברת הפיקוח על הגנים הפרטיים".
0
0
ח״כ קארין אלהרר, אכנס וועדה לזכויות הילד לדיון חירום ואדרוש הגברת הפיקוח על גני הילדים
קארין אלהרר

ח״כ קארין אלהרר (סיעת ’יש עתיד’), מסרה, היום (יום שלישי | י”ג תשרי התשע”ה), כי בתגובה ל”פרשת הגננת המתעללת בשפלה” אמש (ב’), כי; “בכוונתי לכנס בהקדם דיון חירום ב’וועדה לזכויות הילד’ בכנסת ולדרוש את הגברת הפיקוח על הגנים הפרטיים, בכדי שכל הורה במדינת ישראל, יוכל להשאיר את בנו או את בתו בגן כל בוקר בלב שלם״.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לטענת ח״כ קארין אלהרר, בעצמה אם לפעוט בן כשנה וחצי, הוסיפה בתגובתה לאירוע אמש (ב’), כי; ״מדובר במקרה חמוּר אשר מביא לידי מימוש את ’הסיוט הגדול ביותר של כל הורה’, בו הוא מגלה שהאדם שבידיו הוא מפקיד יום יום את היקר לו מכל מעל באמונו וניצל את חולשתם של ילדים חסרי ישע”.

בסרטון שנלקח ממצלמת האבטחה, נראית גננת במוסד חינוכי באחד היישובים באזור השפלה כשהיא גוררת ומושכת פעוט בן שנתיים באלימות בשערות ראשו של בגן בניסיון להשכיבו לישון.

דוברת ח”כ קארין אלהרר, הגב’ מור גונשורוביץ, מוסיפה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; הדבר התגלה לאחר שהורי הפעוט, בן שנתיים, גילו לפני כחודשיים קרחת ואדמומיות על ראשו.

לאחר בדיקה אצל רופאת עור, שקבעה, כי מדובר בתוצאה של תלישת שיערות, ביקשו ההורים לצפות בקלטות מצלמת האבטחה המוצבת בגן ונחרדו מן הממצאים, והגישו תלונה במשטרה. בעקבות תלונתם עוכבה לחקירה אשת החינוך, ואחר כך, שוחררה למעצר בית.

פרקליטתה של הגננת המתעללת בשפלה, לכאורה, עו”ד טלי גוטליב, אמרה, ל”חדשות ערוץ 2″ ולאתר “מאקו”, כי; “מדובר בגננת מסורה וותיקה ומוכרת בעירה.

ההורים ’נלחמים’ האחד בשני, כדי לזכות בחינוך שהיא מעניקה. להבנתנו, הפעוט המדובר סובל מבעיות רפואיות ולא מאלימות שהופעלה, לכאורה, על ידי הגננת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן