ג'ודו

ג׳ודו: ברוך שמאילוב, אלוף אירופה ב’ג׳ודו’ עד גיל 21

0
0

באליפות אירופה ל’ג׳ודו’, הנערכת בעיר בוקרשט, רומניה, הציג שמאילוב, יכולת מעולה במשקל 66 ק״ג! ◄ טהר בוטובול, במשקל 73 ק״ג זכה במדליית ארד והכפיל את השמחה במחנה הישראלי ◄ מאמן הנבחרת עד גיל 21, גיא פוגל; ״שנה קשה עם הרבה עבודה, אבל התוצאות שוות את הכל״ ◄ מאמן הנבחרת אורן סמדג׳ה; ״הישג ענק ומדהים. שמאילוב, הוכיח היום שהוא שייך לצמרת הגבוהה של הג׳ודו האירופי. אנחנו יכולים לראות עתיד גדול לג׳ודו הישראלי”.
ג׳ודו: ברוך שמאילוב, אלוף אירופה ב’ג׳ודו’ עד גיל 21
ג׳ודו: ברוך שמאילוב, אלוף אירופה ב’ג׳ודו’ עד גיל 21

הג׳ודו הישראלי, ממשיך לכבוש פסגות. אחרי הג’ודוקא הישראלית ירדן ג׳רבי, אלופת העולם (2013), סגנית אלופת העולם (2014), הגיע היום (יום שישי | כ”ד אלול התשע”ד) הג’ודוקא (柔道家 ,Judouka) הישראלי ברוך שמאילוב וזכה באליפות אירופה ל’ג׳ודו’ עד גיל 21, הנערכת בעיר בוקרשט, רומניה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

שמאילוב, הציג בתחרות יכולת מעולה במשקל 66 ק״ג. בקרב הראשון שלו, ניצח הישראלי שמאילוב, יריב מ-אזרביג׳אן, בקרב השני ניצח ג׳ודאי איטלקי, אחר כך, היה זה ג’ודאי פורטוגלי שהפסיד לשמאילוב שעלה לחצי הגמר.

בשלב חצי הגמר, ניצח שמאילוב, יריב מ-אוקראינה והתייצב לגמר מול ג׳ודוקא ארמני, שגם הוא הפסיד לישראלי שמאילוב, שהאפיל היום ביכולתו על כל יריביו.

◄ יו״ר איגוד הג’ודו בישראל; “זו אחת הנבחרת הטובות באירופה, נמשיך כך והשמיים הם הגבול״

הג’ודוקא טהר בוטובול, במשקל 73 ק״ג, זכה במדליית ארד והכפיל את השמחה במחנה הישראלי. בוטבול ניצח יריבים מ-קפריסין, ארמניה ו-פולין, אבל בחצי הגמר הפסיד לג׳ודאי הולנדי. בקרב על מדליית הארד ניצח בוטבול יריב מ-פורטוגל וזכה לעלות על הפודיום.

יו״ר איגוד הג’ודו בישראל מר משה פונטי, היה נרגש מאד מהבשורות הטובות; ״כמעט 20 שנה מאז מדליית הזהב של אריק זאבי כשאני עומד על הקווים כמאמן וצועק לו, עושה זאת ברוך שמאילוב כאשר אורן סמדג׳ה עומד על הקוויים כמאמן. ההישג מדהים ומעידה על כך גם מדלית הארד של טהר בוטבול. זו אחת הנבחרת הטובות באירופה, נמשיך כך והשמיים הם הגבול״.

הג’ודוקא הישראלי במשקל 73 ק״ג, טהר בוטובול, זכה במדליית ארד באליפות אירופה ל’ג׳ודו’, הנערכת בבוקרשט, רומניה | צילום: באדיבות איגוד הג׳ודו

מאמן נבחרת הג’ודו של ישראל בעל מדליית ארד אולימפית (ברצלונה 1992) וסגן אלוף העולם (יפן 1995) אורן סמדג’ה (44) הג’ודוקא עבר ישראלי; ״הישג ענק ומדהים. ברוך הוכיח היום שהוא שייך לצמרת הגבוהה של הג׳ודו האירופי. אנחנו יכולים לראות עתיד גדול לג׳ודו הישראלי, בודאי שאנחנו חוגגים גם את המדליה של טהר. זו אחת הנבחרות האיכותיות שהיו לנו בשנים האחרונות, ואין ספק שהתוצאות מעידות על שיטת עבודה נכונה.

מאמן הנבחרת סמדג׳ה, הוסיף ואמר, כי; “אני רוצה לפרגן לעמיתו גיא פוגל מאמן הנבחרת עד גיל 21 שעושה עבודה גדולה. העובדה, כי היו״ר שלנו, משה פונטי, היה ג׳ודאי וגם היה המאמן שלי, עוזרת לנו בכך שאנחנו חושבים ועובדים בצורה מסונכרנת ומתואמת והתוצאות בהתאם״.

מאמן הנבחרת עד גיל 21, הג’ודוקא לשעבר גיא פוגל; ״שנה קשה עם הרבה עבודה, אבל התוצאות שוות את הכל״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן