ג'ודו ספורט ישראל

אלון רחימא, קפטן נבחרת ישראל בג’ודו הודיע על פרישתו

הג'ודוקא אלון רחימא (קטגוריית משקל עד 60 קילוגרם) בן ה-26 שזכה במדליית הזהב בגביע אירופה בבלגרד, הודיע, כי עם פרישתו יחל בקרוב, לעבוד בתחום שתמיד מאוד אהב 'משרד חקירות' אך אינו מתנתק מהג'ודו וכמי שמאמן ספורטאים, כבר 10 שנים הוא ימשיך לאמן ולעבוד עם הצעירים ואף יתאמן, כדי לשמור על כושרו האישי.
0
0
הג'ודקא אלון רחימא, קפטן נבחרת ישראל בג'ודו שהודיע על פרישתו | צילום: איגוד הג'ודו | עיבוד צילום: שולי סונגו
הג’ודקא אלון רחימא

הספורט האולימפי המוביל בישראל עם 5 מדליות אולימפיות, אלופת עולם, אלופי אירופה ומדליסטים רבים, נפרד אתמול (יום שישי, כ”ט בכסלו התשע”ט) מהג’ודוקא הישראלי קפטן נבחרת ישראל, אלון רחימא אשר הודיע על פרישתו מן הענף.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

רחימא בן ה-26, שהתחרה בקטגוריית משקל עד 60 קילוגרם, ייצג את הנבחרת בתחרויות רבות, זכה במדליית הזהב בגביע אירופה בבלגרד ואף זכה בתואר אלוף ישראל.

“הרגשתי שמיציתי ואני רוצה לעשות דברים אחרים בחיים” – סיכם הסטודנט רחימא, הבוגר שסיים תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי החברה ואף סיים קורס חוקרים פרטיים.

בראיונות לתקשורת הבהיר רחימא, שהחל בג’ודו מגיל 4, אך אינו מתנתק מהג’ודו וכמי שמאמן ספורטאים, כבר 10 שנים הוא ימשיך לאמן ולעבוד עם הצעירים ואף יתאמן, כדי לשמור על כושרו.

בקרוב, יחל לעבוד בתחום שתמיד מאוד אהב ‘משרד חקירות’.

ב‘איגוד הג’ודו בישראל | Israel Judo Association הזדרזו ופרסמו היום (שבת) אחר הצהרים הודעה ובה נכתב; “אנו מודים לך על התרומה הרבה לנבחרת ובהצלחה בהמשך הדרך!”.

רחימא, זכה במדליית זהב בגביע אירופה בבלגרד וסיים פעמיים במקום ה-חמישי ב‘סבב אירופה הפתוחה בלגרד’ ובבודפשט.

לקפטן נבחרת ישראל, הג’ודוקה רחימא, שתי מדליות ארד ב-טאלין (בשנת 2014  ו-בשנת 2016), וכאמור מחזיק בתואר אלוף ישראל בשנת 2014.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן