תחבורה ימית

לשכת הספנות, מאשימה: השביתה בנמלי ישראל, גורמת נזק אדיר לסחר הבינלאומי

0
0

נשיא לשכת הספנות הישראלית ד”ר יורם זבה, פנה אל יו”ר מרחב צפון של ההסתדרות החדשה מר רפי מסט וביקש את התערבותו להפסקת השביתה ◄ הנזק לסחר הבינ”ל, לבעלי המטענים ולבעלי ולסוכני האניות.
לשכת הספנות, מאשימה: השביתה בנמלי ישראל, גורמת נזק אדיר לסחר הבינלאומי
לשכת הספנות, מאשימה: השביתה בנמלי ישראל, גורמת נזק אדיר לסחר הבינלאומי

שביתת הזדהות של עובדי משרד הבריאות, עם שביתת חבריהם עובדי הדואר, פרצה אתמול (יום שלישי | כ”א אלול התשע”ד) בנמלי חיפה ונמל אשדוד. כתוצאה מכך, נמנעת כניסת אוניות לנמלים. השביתה מבוצעת באמצעות הפסקת הנפקת אישורי תקיפות ל-SHIP SANITARY CONTROL CERTIFICATE. אלה הם מסמכי אישור ובדיקה המבוצעים בכל אונייה הפוקדת את ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

נשיא לשכת הספנות ד”ר יורם זבה, פנה אל יו”ר מרחב צפון של ההסתדרות החדשה מר רפי מסט וביקש את התערבותו להפסקת השביתה.

מסט, השיב שיעלה את הנושא בפני יו”ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן ובפני מר אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה והנמלים בהסתדרות איתם הוא עומד להיפגש הבוקר (חמישי).

דובר ’לשכת הספנות הישראלית’ מר אבי שמול, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “הודגש ויודגש, כי בפני מר רפי מסט, כי השביתה גורמת נזק אדיר לסחר הבינלאומי של ישראל, לבעלי המטענים ולבעלי ולסוכני האניות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן