מועצות אזוריות בישראל

שמוליק ריפמן: תושבי המועצות האזוריות מוחזקים כבני ערובה ע”י עובדי דואר ישראל

0
0

שמוליק ריפמן, יו”ר מרכז המועצות האזוריות בישראל וראש המועצה האזורית רמת הנגב, פנה אל שר התקשורת ואל יו”ר ההסתדרות: כבר 10 ימים לא מקבלים שירותי דואר ביישובי הפריפריה הקטנים, כי עובדי הדואר, החליטו להשבית שירותי דואר נע, שמאפשר קבלת ושליחת פרטי דואר ביישובים הקטנים בפריפריה – להם אין סניף דואר ביישוב ◄ עשרות אלפי אנשים ממתינים למסמכים שנשלחו אליהם – מתשלום עבור שירותים, עבור בתשובות רפואיות ועד למוצרים שהוזמנו באינטרנט.
שמוליק ריפמן: תושבי המועצות האזוריות מוחזקים כבני ערובה ע
שמוליק ריפמן: תושבי המועצות האזוריות מוחזקים כבני ערובה ע”י עובדי דואר ישראל

יו”ר מרכז המועצות האזוריות בישראל וראש המועצה האזורית רמת הנגב, מר שמוליק ריפמן, פנה היום (יום שלישי | י”ד אלול התשע”ד) אל שר התקשורת ח”כ גלעד ארדן ואל יו”ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן, כדי שיפעלו כדי לסיים מיידית את ה’עיצומים’ עליהם הכריזו ’עובדי דואר ישראל’ ובעיקר את הפסקת שירות ’דואר נע’ אשר מקשר עשרות אלפי תושבים ביישובים קטנים לשירותי הדואר. ביישובים אלו, אין אפשרות להחזיק סניף דואר ועל כן השביתה מונעת מהם קבלה או שליחה של פריטי דואר, מחשבונות וצ’קים, עבור במסמכים ותשובות רפואיות, ועד למוצרים שהוזמנו בטלפון או באמצעות האינטרנט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

ריפמן, קרא אל שר התקשורת מר גלעד ארדן; “להוביל מהלך שיסיים את השביתה הפוגענית בתושבי המועצות האזוריות”; “השביתה אינה מורגשת בערים; תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה או בישובים עירוניים אחרים. לא מתקבל על דעתי, כי רק תושבי ’המועצות האזוריות’ יוחזקו כבני ערובה במאבק זה.

לא סביר בעיני, כי תושב ותיק בישוב ב’מועצה אזורית’, המתגורר לעיתים במרחק של שעה מן העיר הגדולה, נאלץ כעת, לנסוע בתחבורה ציבורית על מנת לשלוח מכתב, לקבל מכתב, לשלם תשלומים או כל שירות או דבר דואר אחר. האם מצב זה סביר בעיניך?”

אל יו”ר ההסתדרות החדשה מר אבי ניסנקורן, כתב בין השאר מר ריפמן; “אני תמה על הבחירה המוזרה של ההסתדרות שרוממות הסיוע לחלשים בגרונה, פוגעת בשביתה דווקא באזורים החלשים בישראל ששם מצוי רק ה’דואר נע’. מדוע אין מעיזים ’עובדי חברת הדואר’ להשבית את בתי הדואר במרכזים העירוניים? האין זה מתוך הבנה, כי יש להם שם תחליף והציבור, יצביע ברגלים ויעבור לרכוש את השירות במקומות אחרים? התשובה ברורה ומקוממת”. סיכם את פנייתו יו”ר מרכז המועצות האזוריות בישראל וראש המועצה האזורית רמת הנגב, מר ריפמן.

● יונית, תושבת המועצה האזורית הגליל העליון; “היום, הוחרפו ה’עיצומים’ כך שלא ניתן לאסוף ’שקי דואר’ גם מ’מרכזי סניפי הדואר’. משביתה שכזו נפגעים העסקים ומשקי הבית המצפים לתשובות רפואיות ואחרות.

יש ספק לגבי האפקטיביות של שביתה שכזו שאינה מורגשת במרכז הארץ, פוגעת בעיקר ביישובי הפריפריה, ואין לה הד תקשורתי – ומכאן שאין שום לחץ לסיים אותה. יש להפסיק את השביתה המפלה הזו ולהחזיר את חלוקת הדואר באופן סדיר לכלל הישובים בהקדם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן