מבצע צוק איתן

צה”ל, הפציץ בעיר עזה בניין שבו היו חדרי מלחמה ומחק את 14 קומותיו

0
0

חיל האוויר, הפעיל נוהל של “הקש בגג” בתקיפת בניין רב הקומות שבו 48 דירות ◄ חמאס, קורא להעמיד לדין את מנהיגי “האויב הציוני” כ”פושעי מלחמה”, דובר חמאס; ההחלטה של חמאס, שחתמה על מסמך הקורא לנשיא הפלסטיני מוחמד עבאס ללכת לביה”ד הפלילי הבינלאומי בהאג, כדי להעמיד לדין את מנהיגי האויב הציוני”.
צה

צה”ל, הפציץ בעיר עזה בניין שבו היו חדרי מלחמה ומחק את 14 קומותיו

דובר צה”ל, אישר אמש (מוצ”ש), כי חיל האוויר, תקף בניין רב קומות אשר שימש מוקד פעילות טרור ושהיו בו חמ”לים של חמאס. כלי התקשורת הפלסטיניים, דיווחו, כי 22 בני אדם נפצעו בהם ארבעה ילדים, והם אינם יודעים מה היה היעד לתקיפה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

סוכנויות הידיעות, ציינו, כי חיל האוויר הישראלי, הפעיל נוהל של “הקש בגג” בתקיפת בניין רב הקומות שבו 48 דירות; המטוסים, ירו טיל אזהרה וכעבור כחמש דקות, ירו לא פחות משלושה טילים שהביאו לקריסת הבניין.

צפו בתיעוד בדף הזה למעלה של; קריסת הבניין בעזה השמדת מגדל מגורים בן 14 קומות בעיר עזה.

הפלסטינים פרסמו תיעוד של קריסת הבניין בשכונת תל אלהוא, מתמוטט בעקבות פיצוץ. השמדת מגדל מגורים בן 14 קומות המכונה; ט’אפר 4, בעיר עזה, לוותה בזעקות של; “אַללָּהֻ אַכְבַר” (اللهُ أَكْبَر), שמילולית פירוש הביטוי הוא; “האל גדול” או “האל הוא הגדול ביותר”, כידוע, בציבור היהודי-הישראלי הביטוי קיבל משמעות שלילית, כיוון שהוא נשמע לעתים מפי טרוריסטים מוסלמים לפני ובעת ביצוע פיגוע, מתוך כוונה לתת תוקף דתי לפעולתם הרצחנית.

בהמשך להודעות המתלהמות, הודיעו אנשי החמאס, כי ברצועת עזה, נהרגים בכל יום פלסטינים רבים המתגוררים באזורי העוני, על ידי הצבא הישראלי שממשיך להלום בהם. כך גם קרה כשילדה בת 12 שנהרגה לטענתם לאחר שמטוסי קרב ישראליים תקפו לכאורה בית במרכז העיר דיר אלבלח.

לטענת מקורות רפואיים הפלסטיניים, כי למעלה מ- 80 אנשים איבדו את חייהם מאז חידשה ישראל את הפצצת רצועת החוף לפני שישה ימים ובכך הגיע מניין ההרוגים במתקפה על עזה מאז החל מבצע “צוק איתן” לכדי 2,100 בעוד מעל 10,500 נפצעו מאז חודש יולי 2014.

◄ חמאס מבקש ממוחמד עבאס לתבוע מנהיגי ישראל בביה”ד הפלילי הבינ”ל בהאג

ארגון חיות האדם המכונה “חמאס”, פרסם אמש(מוצ”ש), הודעה לפיה חתם על ’אמנת רומא’* להעמיד לדין את מנהיגי “האויב הציוני” כ”פושעי מלחמה”, לדברי דובר חמאס, ההחלטה נפלה פה אחד על ידי חברי הלשכה המדינית של תנועת ההתנגדות האסלאמית “חמאס”, שמסרה, כי: “התנועה חתמה על מסמך הקורא לנשיא הפלסטיני מוחמד עבאס ללכת לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, כדי להעמיד לדין את מנהיגי האויב הציוני”.

בניין רב הקומות ששימש מוקד פעילות טרור של חמאס, לפני ההפצצה ולאחר-כך

עוד נמסר, בהודעה, כי חבר הלשכה המדינית של תנועת חמאס ד”ר מוסא אבו מרזוק, שהסכים לצעד ’הרשות הפלסטינית’ לחתום על אמנת רומא, סללה לחברותה של ’פלסטין’ בבית הדין הפלילי הבינלאומי.

*אמנת רומא (Rome Statute of the International Criminal Court), היא אמנה בינלאומית המהווה את מקור הסמכות לפעילותו של בית הדין הפלילי הבינלאומי הפועל בהאג. האמנה, נכנסה לתוקף ב-1 ביולי 2002. על האמנה חתומות 139 מדינות, ו-67 מהן אשררו אותה.

☚ עוד על אמנת רומא, מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן