כאן רמת השרון

רמת השרון: סגן ראש העיר קורצקי, הצטרף לאתגר מי הקרח להעלאת המודעות ל-ALS

0
0

סגן ראש העיר יעקב קורצקי, אמר היום, כי; “אני מתפלל שבמהרה תמצא תרופה למחלה הארורה. כאן בעיר רמת-השרון, יש את הגיבור שלנו הספורטאי שי ראשוני, אשר לקה במחלה לפני כשנתיים… אני מעביר את היוזמה של “דלי הקרח” גם אל מפיק “האח הגדול” מר אלעד קופרמן, המנחה ואיש הטלוויזיה מר עודד מנשה ואח שלי מנחם קורצקי!”
רמת השרון: סגן ראש העיר קורצקי, הצטרף לאתגר מי הקרח להעלאת המודעות ל-ALS
רמת השרון: סגן ראש העיר קורצקי, הצטרף לאתגר מי הקרח להעלאת המודעות ל-ALS

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

אתגר דלי הקרח צובר תאוצה ומגיע גם לעיר רמת-השרון, כאשר נודע, כי סגן ראש העיר מר יעקב קורצקי, הצטרף ל’אתגר מי הקרח’ לטובת העלאת המודעות למחלה הנוראה ALS.

כידוע, במסגרת ’אתגר דלי הקרח’, הידוענים בחברה, שופכים על עצמם דלי מלא במים קפואים או תורמים כסף לטובת החולים במחלה. ל’חולי ALS’ (מחלת ניוון עצבי שהיא כיום מחלה יתומה), יש בממוצע 1000 ימים לחיות.

המחלה, גורמת למוח לחדול לשלוט על השרירים, זאת למרות שהמוח עצמו נשאר צלול ושלם לחלוטין. עד כה לא ידוע מה גורם למחלה ואין לה תרופה אבל כיום עובדים על מחקר במרץ להביא לריפויה.

לאחר שהמפורסם שופך על עצמו את הדלי, עליו גם לאתגר שלושה אנשים נוספים, שעליהם להיענות לאתגר תוך 24 שעות או לתרום 100 דולר למען המטרה הטובה. בפועל, רוב המפורסמים גם תרמו וגם שפכו על עצמם את דלי המים הצוננים.

דובר עיריית רמת השרון, מר גונן אליאסי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; סגן ראש העיר מר יעקב קורצקי, הצהיר, היום, כי; “אני מתפלל שבמהרה תמצא תרופה למחלה הארורה. כאן בעיר רמת-השרון, יש את הגיבור שלנו הספורטאי שי ראשוני, אשר לקה ב’מחלת ALS’ לפני כשנתיים ומאז, כספורטאי, החליט להקדיש את הזמן שנותר לו בחיים, כדי ליצור אירועי ספורט אשר הכנסותיהם, ילכו למען מחקר ומציאת תרופה למחלת ALS הנחשבת כיום כ’חשוכת מרפא’.

במסגרת היוזמה של שי ראשוני, לקחנו על עצמנו מדי שנה לקיים בעיר מרוץ להעלאת המודעות למחלה. אני מעביר את היוזמה של “דלי הקרח” גם אל מפיק תכונית הריאליטי “האח הגדול” מר אלעד קופרמן, המנחה ואיש הטלוויזיה מר עודד מנשה ואח שלי מנחם קורצקי!”. אמר סגן ראש העיר רמת השרון מר קורצקי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן