מבצע צוק איתן

מד”א במבצע “צוק איתן”: מצילים (בעלי) חיים!

0
0

שרון בן צבי פאראמדיקית מד”א, מיהרה לאמץ זמנית את החתול, פרסמה הודעה ב”פייסבוק” בה היא מבקשת לחתול בית חם וקבוע ועד שיימסר, מטפלת בו הפאראמדיקית שרון, במסירות רבה, מאכילה אותו באמצעות מזרק, מספקת לו מקום לינה ועוד.
מד

מגן דוד אדום העסוק ב’מבצע צוק איתן’, מתפנה גם להצלת חייהם של בעלי החיים

הפעילות הבלתי פוסקת של מד”א (מגן דוד אדום) במהלך שבוע הלחימה האחרון להצלת חיים במסגרת מבצע ’צוק איתן’ שהתחיל ב-8 ביולי 2014, בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה לעבר אוכלוסייה אזרחית בדרום ארץ ישראל, התרחבה בימים האחרונים גם לטובת הצלת חייהם של ’בעלי החיים’ באזור האזעקות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

בראשית השבוע (יום שני, 14.7), בעת שנשמעה אזעקה בעיר אשדוד, פתחו אנשי מד”א שהיו באמבולנס את דלתות הרכב וביקשו לתפוס מחסה ב’מרחב מוגן’.

ברגע שנפתחה דלתו הקדמית של האמבולנס, זינק פנימה כלב שעמד בחוץ וככל הנראה נבהל מרעש צופרי האזעקה. לאחר האזעקה, ניסו אנשי הצוות להרגיע במעט את הכלב, בטרם יצאו לקריאה הבאה.

הפאראמדיקית שרון בן צבי, מנסה להרגיע כלב מפוחד מרעש האזעקה שקפץ לתוך אמבולנס

דובר מד”א, תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; עוד באותו היום, בשעות הערב, הגיעו לתחנת מד”א בעיר אשדוד, אזרחים, ובידם גור חתולים בן יומו שחבל הטבור עדיין מחובר לגופו.

שרון בן צבי פאראמדיקית מרחב לכיש של מד”א, מיהרה לאמץ זמנית את החתלתול, פרסמה הודעה ב”פייסבוק” בה היא מבקשת לחתול בית חם וקבוע ועד שיימסר, מטפלת בו הפאראמדיקית שרון, במסירות רבה, מאכילה אותו באמצעות מזרק, מספקת לו מקום לינה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן