אוניברסיטה | מכללה

האוניברסיטה העברית: הפקולטה למשפטים 2 בעולם בתחרות משפט מבויים בביה”ד הבינ”ל

0
0

נבחרת האוניברסיטה העברית, שהשתתפה בתחרות משפט מבויים בביה”ד הפלילי הבינ”ל, התמודדה נגד 49 נבחרות ובשורותיה נמנו; אופיר שרון, יונתן רום, עינה יעקובוביץ, שרון אבירם (עוזרת מאמן), ואומנה ע״י ד״ר רותם גלעדי, העפילה לסבב הגמר של התחרות, לאחר שהדיחה בדרך למעלה מ-15 נבחרות, לרבות נבחרות מארה״ב (NYU) והולנד (ליידן).
האוניברסיטה העברית: הפקולטה למשפטים 2 בעולם בתחרות משפט מבויים בביה
האוניברסיטה העברית: הפקולטה למשפטים 2 בעולם בתחרות משפט מבויים בביה”ד הבינ”ל

הישג מצוין רשמה נבחרת של הפקולטה למשפטים ו’מרכז מינרבה לזכויות האדם’ בתחרות המשפט המבויים של בית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC Moot Court Competition) לשנת 2014.

בשלב הבינלאומי של התחרות שהתקיים בעיר האג שבמערב הולנד והמהווה את המרכז השלטוני של המדינה, ובירת מחוז דרום הולנד, בה שוכן בית הדין הפלילי הבינלאומי הפועל בהאג (International Criminal Court) הוא בית משפט בינלאומי הפועל, החל מ-2002, מתוקף אמנת רומא.

בשבוע האחרון בתחרות השתתפו השנה 49 נבחרות מ-35 מדינות, שהעפילו לשלב זה, לאחר שזכו בתחרות מוקדמות שהתקיימו ברמה הארצית.

נבחרת האוניברסיטה העברית, שמנתה את; אופיר שרון, יונתן רום, עינה יעקובוביץ, שרון אבירם (עוזרת מאמן), ואומנה ע״י ד״ר רותם גלעדי, העפילה לסבב הגמר של התחרות, לאחר שהדיחה בדרך למעלה מ-15 נבחרות, לרבות נבחרות מארה״ב (NYU) והולנד (ליידן).

בשלב הגמר, בו שפט הרכב שופטים בראשות שופט ה-ICC מר הווארד מוריסון, השתתפו בצד נבחרת האוניברסיטה העברית, גם נבחרת מהאוניברסיטה הלאומית של הודו ומאוניברסיטת משרד החוץ הסיני.

בסיומו של הסיבוב, הוכתרה הנבחרת ההודית כאלופה העולמית, והנבחרת של האוניברסיטה העברית, זכתה במקום השני.

נבחרת האוניברסיטה העברית, זכתה על ההופעה המרשימה ביותר, בברכות חמות לחברי הנבחרת וצוות המאמנים והודתה למשרד החוץ הישראלי על הסיוע שאפשר את נסיעת הקבוצה ל’האג’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן