פלילים

אבי רוחן, המוגדר כראש ארגון פשע, מעצרו הוארך ב-5 ימים

באחת הדירות נמצא ציוד המשמש להכנת מטענים לחיסול היריבים ◄ עורכי הדין אייל אוחיון, תמיר סננס וקובי בן שעיה, סנגוריהם של החשודים, הכחישו את המיוחס למרשיהם; "אי אפשר לעצור אדם בגלל שמו, בגלל שבאותו רגע במקום איקס נולד חשד מסוים. גם בהליך ראשוני צריך להיות חשד סביר" - טען עו"ד בן שעיה פרקליטו של אבי רוחן.
0
0
מעצרו של העבריין אבי רוחן, המוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשע הוארך ב-5 ימים
עבריין אבי רוחן

משטרת ישראל, ממשיכה באחרונה לנקוט ביד קשה, ושלשום (ערב שבת | כ”ז ’אדר ב התשע”ד), הוא בא לידי ביטוי משמעותי כשעצרה באמצעות יחידה להב 433, את אבי רוחן, המוגדר ע”י המשטרה כ’ראש ארגון פשע’. כב’ השופט התורן מנחם מזרחי מבית משפט השלום בעיר ראשון לציון, אליו הובא רוחן, לאחר צאת השבת, החליט להאריך בחמישה ימים את מעצרו, כלומר ;עד ליום רביעי ה-2 באפריל, השבוע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המשטרה, מסרה, כי יחד אבי רוחן, עם נעצרו שלשום, ארבעה חשודים נוספים; גיא שם טוב, גילי כהן, מאור כהן ו-אייל סטולרו – בחשד (לכאורה), כי תכננו לפגוע באחרים במסגרת סכסוכים ב’עולם התחתון’ בין גורמים עברייניים באזור השרון.

בחיפוש אחר סמים באחת מדירותיהם בעיר פתח תקווה, שלא נתגלו, נמצא בלובי של הבניין טלפון עם חוטי חשמל, שעל פי גרסת המשטרה, עלול היה לשמש להרכבת מערכת הפעלה ל’מטען חבלה’ אשר באמצעותו תכננו החשודים לפגוע בעבריין/ים מתחרים.

נציגי המשטרה מפקח אלכסי טיחומירוב ועמיתו פקד אילן ינקו, לא הסתירו, במהלך הדיון בבית המשפט, כי למשטרה, יש מידע, מתי באיזה אופן, ובמי בדיוק תכננו החשודים לפגוע.

עורכי הדין אייל אוחיון, תמיר סננס ועו”ד קובי בן שעיה, סנגוריהם של החשודים, הכחישו בתוקף את המיוחס למרשיהם.

עו”ד בן שעיה, המייצג את רוחן, אמר, כי מרשו, היה בחודשים האחרונים בחו”ל, והוא שב לארץ לפני כשבוע לביקור קצר כשהוא עדיין אוחז בידו כבר כרטיס חזרה ולא היה בדירה המדוברת מאז שובו ארצה.

כב’ השופט מנחם מזרחי, שופט בית משפט שלום ראשון לציון

“אי אפשר לעצור אדם בגלל שמו, בגלל שבאותו רגע במקום איקס נולד חשד מסוים. גם בהליך ראשוני, צריך להיות חשד סביר” – מחה וטען עו”ד בן שעיה, בפני השופט התורן.

כב’ השופט מזרחי, לא נרעש במיוחד מן הגילויים הגלויים והחסויים שהוצגו בפניו ולכן לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים ב-10 ימים, אולם, קבע בהחלטתו שיש חשד סביר לביצוע המיוחס לחשודים ולכן, קיימת עילת מעצר הן מבחינת מסוכנות והן לנוכח החשש משיבוש החקירה ופסק על 5 ימי מעצר.

השופט אף חשף בהחלטתו, כי במהלך החקירה, כבר בוצע ניסיון של שיבוש מהלכי החקירה, אך לא פירט במה מדובר.

◄ אבי רוחן פועל כארגון עצמאי נחשב ל”מקורב” לעבריין יצחק אברג’ל

אבי רוחן תושב הוד השרון, בעבר מפרדס כץ, המי שכונה; “שר האוצר של פרדס כץ”, ישב בכלא בשנת 2007, משהורשע במסגרת עסקת טיעון בחברות בארגון פשע והימורים בלתי חוקיים, ושוחרר 2012.

רוחן, הפועל כארגון עצמאי נחשב ל”מקורב” לעבריין יצחק אברג’ל, הנחשב לאחד היעדים המודיעיניים המרכזיים של משטרת ישראל. העבריין אברג’יל, כזכור, הורשע בעבירות רצח, סמים, הימורים והלבנת הון. ב-12 בינואר 2011 הוסגרו איציק אברג’יל ואחיו מאיר לידי רשויות החוק של ארצות הברית.

תוך פרק זמן קצר שוחרר אחיו מאיר ואילו על יצחק הוטלו 8 וחצי שנים בכלא. ב-30 ינואר 2014, הוחזר יצחק אברג’ל, לארץ ישראל לריצוי יתרת עונשו.

רוחן, עסק בעבר ב’סחר בסמים’ אולם על פי מקורות במשטרה עושרו ואיתנותו הכלכלית באה לו ממעורבות בענף ההימורים והלוואות ב”שוק האפור”.

רוחן, נחשב בעיני המשטרה כראש ארגון פשע, שנעצר בעבר הלא רחוק ברעש גדול ושוחרר בקול ענות חלושה בחשד למעורבות ברצח בפרשת ה’חיסול הכפול בצומת ירקונים’ בספטמבר 2013. יחד עימו נעצר אז גם חנוך עצמון שנחשב כמי שעומד בראש ארגון פשע קיקיוני.

רוחן, חשוד גם ב”מאבקי שליטה באזור השרון, בעניין הלוואות בשוק האפור ועל קווי חלוקה של ירקות”.

בשנת 2008, נגזר על רוחן לשבת בבית הכלא 38 חודשי מאסר בפועל, זאת לאחר שהורשע במרמה של כספי מהמרים, בסחיטה באיומים, החזקה וניהול של מקום הימורים.

דוד חקק, בן 42 מהעיר גבעתיים, שהיה “עד המדינה”, בתיק “פרשת הימורים” אשר הביא להרשעתו של רוחן, והפללתם של עוד 15 חשודים, חוסל כעבור 3 שנים באזור הטיילת ביפו בידי מתנקש/ים ביריות כשהיה ברכבו, הרצח לא פוענח עד עצם היום הזה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן