חדרה עיר חינוך

חדרה: אם יתגלו ליקויים במזון של אחד הספקים למועדוניות להפסיק ההתקשרות עמו

0
0

– כך הורה ראש עיריית חדרה הנכנס מר צביקה גנדלמן, לאחר שאגף החינוך, הכין דו”ח בנושא אספקת מזון למועדוניות במערכת החינוך, כולל רשימת ספקים, גופי הבקרה, תדירות הבדיקות ואיכותן וקבע, כי אספקת המזון למועדוניות בעיר מתנהלת תחת בקרת איכות קבועה.
חדרה: אם יתגלו ליקויים במזון של אחד הספקים למועדוניות להפסיק ההתקשרות עמו
חדרה: אם יתגלו ליקויים במזון של אחד הספקים למועדוניות להפסיק ההתקשרות עמו

בעקבות הנחייתו של ראש עיריית חדרה הנכנס מר צביקה גנדלמן בוצעה בדיקה מקיפה בנושא אספקת המזון למועדוניות הפועלות במוסדות החינוך בעיר. השבוע, קיבל ראש העירייה את הדו”ח המבוקש, לפיו מתנהלת אספקת המזון בחדרה ללא תקלות ותחת בקרת איכות מסודרת.

את ההחלטה על ביצוע הבדיקה קיבל ראש העירייה החדש בעקבות פניותיהם של הורים מודאגים אשר צפו בתחקיר בנושא ששודר לאחרונה ולפני כשנה (“מה הילד שלכם אוכל בצהרון”) ב’חדשות ערוץ 2’, ממנו עולה, כי ב’צהרונים’ רבים מספקות חברות קייטרינג מזון תעשייתי מעובד שעלול לפגוע ב’בריאות הילדים’.

ראש העירייה מר גנדלמן, הנחה את מנהלת אגף החינוך בעירייה, הגב’ חני ויצמן, לבחון את ההתקשרויות הקיימות במערכת החינוך העירונית עם חברות קייטרינג וחברות לאספקת מזון, ולהגיש לו דו”ח עדכני ומפורט בנושא.

השבוע, כאמור, הגישה הגב’ ויצמן לראש העיר, תמונת מצב עדכנית בנושא. בדו”ח שהגישה מנהלת אגף החינוך, מפורטים ספקי ההזנה המספקים מזון למועדוניות בעיר חדרה, ביניהם; ספק שנבחר בוועדת הרכש העירוני וספקים שזכו במכרז של משרד החינוך.

עוד מפורטים הגופים המבצעים את בדיקות איכות המזון, ביניהם משרד הבריאות, וכן תדירות ביצוען של הבדיקות.

מן הדו”ח, עוד עולה, כי נושא ההזנה במערכת החינוך בעיר חדרה מתנהל תחת בקרה מסודרת, המזון נבדק באופן שוטף ונמצא תקין.

ראש העירייה מר גנדלמן, הנחה להמשיך לעקוב בקביעות אחר איכות המזון המוגש לילדי העיר, והדגיש, כי במידה ויתגלו ליקויים ב’איכות המזון’ של אחד הספקים, יש להפסיק את ההתקשרות עמו לאלתר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן