חדרה עיר חינוך חינוך

חדרה, בחרה בגב’ לאה אבוטבול, אחות שר האוצר ל-מנהלת אגף החינוך

הגב’ אבוטבול, ילידת חדרה, גדלה ולמדה במערכת החינוך העירונית, בבית הספר היסודי "יבנה" בגבעת אולגה, ובתיכון חדרה ◄ לאבוטבול, ניסיון עשיר ורב בתחום החינוך והניהול. בין היתר הייתה מדריכה מחוזית למורים בהוראת המדעים בבתי הספר היסודיים במחוז חיפה של משרד החינוך ◄ ראש העיר מר גנדלמן; "גב’ אבוטבול, אנחנו מאמינים בך וביכולות שלך. הצלחתך היא הצלחתנו".
0
0
לאה אבוטבול, אחותו של שר האוצר לתפקיד מנהלת אגף החינוך בעיר חדרה
לאה אבוטבול עם ראש העיר חדרה

ועדת המכרזים של עיריית חדרה, בראשותו של ראש העירייה, מר צביקה גנדלמן, בחרה בגב’ לאה אבוטבול, לתפקיד מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה זאת בניגוד לשמועות ולאינפורמציה המוטעית שהפיצו בשנה האחרונה, גורמים פוליטיים רבים בעיר, הליך המכרז התנהל בשקיפות ואמינות מלאה, ובסיומו נבחרה הגב’ אבוטבול היא אחותו הצעירה של שר האוצר מר משה כחלון לתפקיד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, הממונה על תיק החינוך במועצת העיר חדרה, הזמין את הגב’ אבוטבול ללשכתו כדי לבשר לה על בחירתה לתפקיד, איחל לה בהצלחה וסיכם; “אנחנו מאמינים בך וביכולות שלך. הצלחתך היא הצלחתנו”.

לאה אבוטבול, היא ילידת חדרה, גדלה ולמדה במערכת החינוך העירונית, בבית הספר היסודי “יבנה” בשכונת גבעת אולגה, ובבית הספר העל יסודי “תיכון חדרה”.

אבוטבול, היא בוגרת מכללת לוינסקי בהוראת מדעים, ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית למנהלים באוניברסיטת תל אביב.

כמו כן היא בוגרת תוכניות וקורסים מקצועיים רבים, ביניהם; תוכנית לניהול מערכות חינוך חדשניות בבית ספר לחינוך של אוניברסיטת תל אביב; פיתוח מקצועי בהוראת המדעים במרכז הארצי להוראת המדעים “למדע”, קורסי גישור ותוכניות רבות נוספות.

לגב’ אבוטבול, ניסיון עשיר ורב בתחום החינוך והניהול. בין היתר, הייתה מדריכה מחוזית למורים בהוראת המדעים בבתי הספר היסודיים במחוז חיפה של משרד החינוך; נמנתה על צוות ניהול פיתוח מקצועי במרכז פסג”ה; מרצה ומדריכה פדגוגית במסלול להוראת המדעים במכללת גורדון;

ממונה מחוזית חינוך לבריאות במשרד החינוך במחוז חיפה; מאז שנת 2013 מנהלת מחלקת חינוך יסודי ומ”מ מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, שם הייתה שותפה בפיתוח ויישום מדיניות חינוך עירונית.

במקרה או שלא השר משה כחלון, הודיע, כבר בשבוע שעבר, כי בכוונתו להתלוות לראש העיר מר גנדלמן לסיור במוסדות החינוך בעיר ביום הראשון ללימודים, כולל בבית ספר “יבנה” שהוא עצמו נמנה על בוגריו. מי שתארח אותו בסיור הקרוב בעיר חדרה, תהיה לא אחרת מאשר לאה אחותו בתפקידה החדש כ-מנהלת אגף החינוך.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן