סלבס מקומי

ירדנה ארזי לראש העיר חדרה הנבחר צביקה גנדלמן: תעלה את חדרה על המפה

0
0

הזמרת, ירדנה ארזי, בירכה את ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן לרגל ניצחונו בבחירות והביעה תקוותה לשינוי בעיר; “ברכותינו ואיחולינו וחמסות ושתעלה את חדרה על המפה, כי מגיע לה. שזה לא יהיה איזה משהו שלא בא לעצור בדרך מהעיר חיפה לעיר תל אביב, אלא מקום שאנחנו נגיע אליו בכיף. מגיע לעיר הזו, מגיע לכולנו. בהצלחה”. היא הקדישה לו את השיר “מה קורה אחי”.
ירדנה ארזי לראש העיר חדרה הנבחר צביקה גנדלמן: תעלה את חדרה על המפה
ירדנה ארזי לראש העיר חדרה הנבחר צביקה גנדלמן: תעלה את חדרה על המפה

במהלך הופעתה של ארזי ב’מועדון ברל’ה’ להופעות מוסיקה חיות הפועל בקיבוץ להבות חביבה, אמרה הזמרת, שחקנית ומנחת טלוויזיה, ירדנה ארזי, לקהל; “נמצא איתנו אדם אמיץ שיצא לעשות מעשה והצליח לו. הוא זכה בראשות עיריית חדרה – צביקה גנדלמן”.

בהמשך אמרה ארזי; “ברכותינו ואיחולינו וחמסות ושתעלה את ’חדרה על המפה’, כי מגיע לה. שזה לא יהיה איזה משהו שלא בא לעצור בדרך מהעיר חיפה לעיר תל אביב, אלא מקום שאנחנו נגיע אליו בכיף. מגיע לעיר הזו, מגיע לכולנו. בהצלחה”. היא הקדישה לו את השיר “מה קורה אחי”.

בתום ההופעה ניגשה ארזי למר גנדלמן והשניים שוחחו בנוגע לעיר ולתכניותיו של צביקה לקידום התרבות והסביבה.

הזמרת ארזי, הדגישה בפניו את חשיבות שימור ההיסטוריה העירונית ואתרי המורשת וסיפרה לו, כי במהלך השבועות שלפני הבחירות פעלה לשכנע מכרים וקרובי משפחה תושבי העיר על מנת שיצביעו עבורו.

ראש העיר הטרי של חדרה מר צביקה גנדלמן, החמיא לזמרת ארזי על הופעה מצוינת והודה לה בחום על הברכות והאיחולים; “ירדנה ארזי היא חלק בלתי נפרד מפס-הקול הישראלי ומעבר לברכות מחממות הלב, גם הייתה הופעה יוצאת מן הכלל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן