טכנולוגיות תקשורת

שר התקשורת גלעד ארדן, בביקור ב-Google Israel: נקדם שיתוף פעולה עם גוגל ויוטיוב

0
0

שר התקשורת מר גלעד ארדן; נקדם שיתוף פעולה עם גוגל ויוטיוב כדי לעודד “גלישה בטוחה” אצל בני נוער ו”אוריינות דיגיטלית” לגילאים המבוגרים ◄ במהלך הביקור הציג מר מאיר ברנד, מנכ”ל גוגל ישראל לשר ארדן את דגם ה- Google glass החדיש ביותר של גוגל, השר התנסה בחבישת המשקפיים והפעלתם.
שר התקשורת גלעד ארדן, בביקור ב-Google Israel: נקדם שיתוף פעולה עם גוגל ויוטיוב
שר התקשורת גלעד ארדן, בביקור ב-Google Israel: נקדם שיתוף פעולה עם גוגל ויוטיוב

שר התקשורת והנהלת משרדו ביקרו אתמול (ב’) בסניף הישראלי של חברת גוגל (Google Israel). הנהלת גוגל, הציגה בפני השר גלעד ארדן, מיזמי טלוויזיה שונים על גבי האינטרנט שקודמו בעולם על ידי YOUTUBE וזכו להצלחה עולמית. מיזמים אלה עתידים לתרום לתחרות העתידית בשוק השידורים. תחרות אשר תגבר עם העלאת קצב הגלישה בישראל, בין היתר, באמצעות עידוד פריסת מיזם הסיבים.

על רקע כניסתם העתידית הצפויה של שחקנים חדשים לשוק שידורי הטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט, הודיע שר התקשורת בשבוע שעבר, על כוונתו להקים וועדה שתבחן את רלוונטיות כללי האסדרה החלים כיום בענף השידורים.

השר ארדן, ציין, כי מיזמים כגון אלה, יציבו את ישראל לצד מדינות מתקדמות בעולם, שבהן צריכת תכני שידור באמצעות רשת האינטרנט מהווה אלטרנטיבה תחרותית ממשית לצפייה מסורתית בתכנים טלוויזיוניים.

בנוסף, נדונו בביקור שיתופי פעולה אפשריים עם גוגל, כדי לעודד “גלישה בטוחה” בקרב בני הנוער והוצגו לשר מודלים שונים.

במהלך הביקור הציג מר מאיר ברנד, מנכ”ל גוגל ישראל לשר ארדן את דגם ה- Google glass החדיש ביותר של גוגל, השר התנסה בחבישת המשקפיים והפעלתם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן