אוניברסיטה | מכללה

לראשונה בישראל: חוקרת ב’אוניברסיטה העברית’ קיבלה תואר פרופסור למימון

0
0

פרופ’ אורלי שדה מבית הספר למנהל עסקים ב’אוניברסיטה העברית’ היא האישה הראשונה בארץ הזוכה בתואר פרופסור למימון; “לאור המגמה המתחזקת של שבירת תקרת הזכוכית במשרות שונות בשירות הציבורי והפרטי, אני מקווה שנראה בעתיד הקרוב יותר נשים בתחומים שמסורתית נחשבו יותר גבריים, כמו כלכלה ומימון”.
לראשונה בישראל: חוקרת ב’אוניברסיטה העברית’ קיבלה תואר פרופסור למימון
לראשונה בישראל: חוקרת ב’אוניברסיטה העברית’ קיבלה תואר פרופסור למימון

פרופסור אורלי שדה מהמחלקה למימון בבית הספר למנהל עסקים ב’אוניברסיטה העברית’ קיבלה לאחרונה תואר פרופסור, ובכך הפכה לאישה הראשונה בישראל המחזיקה בתואר פרופסור למימון.

פרופסור שדה, ילידת 1969, היא חברת סגל בכיר ובעלת קביעות באוניברסיטה העברית בירושלים. פרופ’ שדה מתמחה בשוק ההון הישראלי, מבנה שווקים פיננסיים ומימון התנהגותי וניסויי ומחקריה בתחום פורסמו בעיתונים אקדמיים מובילים והוצגו בכנסים אקדמיים ברחבי העולם. היא הצטרפה לאוניברסיטה העברית בשנת 2002, לאחר שהשלימה דוקטורט ב’אוניברסיטת יוטה’, ומשמשת במקביל מרצה אורחת ב’אוניברסיטת ניו יורק’, אוניברסיטת IE במדריד, ו’אוניברסיטת NES’.

פרופסור שדה, שימשה כראש תכנית ה-BA ב-אוניברסיטה העברית, וקיבלה את פרס נשיא האוניברסיטה העברית ע”ש אייב גריי. היא זכתה במספר קרנות מחקר, בין השאר, של הקרן הלאומית למדע.

לצד פעילותה האקדמית, פרופ’ שדה חברה בוועדה המייעצת של אגף שוק ההון במשרד האוצר, וחברת מליאת הרשות לני”ע.

תרומת kanisrael.co.il אתר כאן-נעים, עיתון האינטרנט של כל המדינה

בנוסף, הייתה פרופ’ שדה חברה בוועדה של משרד האוצר לבחירת החברה המצטטת נכסים לא סחירים, כיהנה כחברת וועדת השקעות בקרן הפנסיה “הדסה” כחלק מהרפורמה בתחום הפנסיה, בקופת הגמל של עובדי האוניברסיטה העברית, בקרן הרווחה של עובדי האוניברסיטה העברית, בוועדת השקעות המשקיעה את כספי הוועד של הסגל האקדמי באוניברסיטה העברית וכחברת דירקטוריון בקופת הגמל של האוניברסיטה העברית.

לדברי פרופ’ שדה; “מלבד השמחה שבקידום עצמו אני גאה לשבור תקרת זכוכית נוספת. מחקרים, הראו, כי נשים מגבירות את רמת התחרותיות שלהן, כאשר יש בסביבתן מסה קריטית של נשים.

ולאור המגמה המתחזקת של שבירת “תקרת הזכוכית” במשרות שונות בשירות הציבורי והפרטי, אני מקווה שנראה בעתיד הקרוב יותר נשים בתחומים שמסורתית נחשבו יותר גבריים, כמו כלכלה ומימון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן