כאן תל אביב-יפו

דרום ת”א: פלוגת משטרה פשטה על עסק ועצרה מלצריות בתום סיור יו”ר האופוזיציה

0
0

יו”ר האופוזיציה בעיר תל אביב, מר אהרון מדואל; “מדינת ישראל נפלה על הראש, במרחק עשרות מטרים משם נמכרים אלכוהול בלתי חוקי וסמים ברחובות שהתושבים מפחדים ללכת בהם בלילה, ו-30 פקחים ושוטרים עוצרים באלימות נשים שעסקו בשטיפת כלים – ללא סיבה. דורש דין וחשבון מהמפכ”ל” ◄ צפו בווידאו.
דרום ת
דרום ת”א: פלוגת משטרה פשטה על עסק ועצרה מלצריות בתום סיור יו”ר האופוזיציה

בסיום סיורו של יו”ר האופוזיציה בעיריית תל אביב, מועמד “עיר לכולנו” לראשות העיר, מר אהרון מדואל, ברחובות נווה שאנן בדרום תל אביב, שיצא לסיור לילי במה שהוא מכנה; “איזור האסון של דרום תל אביב”, יחד עם חברות “כנופיית נשים בצהוב”, שלקחו לעצמן למטרה להחזיר את הביטחון לרחובות דרום תל אביב.

סיורו של מדואל הסתיים בשעה 01:00 בבית ’קפה האלבי’ בדרום תל אביב, הידוע כמעוז תומכי רשימת “עיר לכולנו”, ובכניסה אליו, מתנוסס בגאווה שלט בחירות של המועמד מדואל. מייד לאחר עזיבתו את המקום, הגיעו אליו למעלה מ-30 שוטרים בליווי פקחי עירייה, פרצו אל בית העסק שהיה נעול, ועצרו את בעלת המקום, ועובדת, שהיו עסוקות בשטיפת המקום – תוך כדי שימוש, לטענתן, בכוח פיזי וללא סיבה.

מדואל; “במשך 3 שעות הליכה לילית בדרום ת”א, שהפכה לאזור אסון, ראינו את תוצאותיה של הפקרה מכוונת של דרום תל אביב. לא ראינו אף פקח של העירייה, ושני השוטרים היחידים שראינו התעלמו בהפגנתיות מבתי עסק בלתי חוקיים, שמוכרים אלכוהול וסמים בלתי חוקיים, המהווים דלק לאלימות.

מייד לאחר שעזבתי את המקום הגיעו משום מקום כוח אדיר של שוטרים, שלא נראה ברחובות דרום תל אביב בלילה כבר שנים, לפשוט על עסק סגור, ולעצור עובדות ששוטפות כלים, תוך כדי שימוש בכוח פיזי.

אין ספק שמדינת ישראל ו-עיריית תל אביב, פשוט נפלו על הראש. לי אין הסבר לאירוע המדהים הזה אבל מישהו צריך להסביר אותו ואני תובע ממפכ”ל המשטרה ומראש העירייה לתת דין וחשבון לציבור על האירוע הבלתי סביר הזה”.

לפני כחודש, בעת אירועי “לילה לבן”, בילו פעילי “עיר לכולנו” והמועמד מדואל באירוע האלטרנטיבי “לילה שחור”, שהתקיים בבית אחותו. גם אז לדבריו, פשטו על האירוע שוטרים ופקחים וסגרו אותו לטענתם ללא סיבה”. סיכם.

בעקבות פשיטת המשטרה הלילה על עסק חוקי בדרום ת”א, ומעצר ללא סיבה – לטענת יו”ר האופוזיציה בעיריית תל אביב, מועמד רשימת “עיר לכולנו” לראשות העיר, מר אהרון מדואל, תתקים הערב (יום ג’ 27/8) הפגנה בשעה 20:00 מול תחנת המשטרה ברח’ סלמה 18 ת”א. הציבור מוזמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן