האיש שבא לסעוד

אלון חסן, פותח את מסעדת שיפודי ציפורה בגן העיר בעיר אשדוד

איש העסקים, אלון חסן, יפתח את הסניף האשדודי של רשת ’שיפודי ציפורה’ במתחם המסחרי גן העיר - בסוף יולי ◄ במסעדה, הושם דגש רב על אפשרויות הגישה ל’בעלי מובלויות’, נכים, אל חלל המסעדה, החדר הפרטי ואזור הנוחיות ◄ אומדן ההשקעה; כ-3 מיליון שקלים ◄ סניף שיפודי ציפורה, כשר.
0
0
אלון חסן, פותח את מסעדת ’’שיפודי ציפורה’’ בגן העיר בעיר אשדוד
אלון חסן, פותח את מסעדת ’’שיפודי ציפורה’’ בגן העיר בעיר אשדוד

איש העסקים, מר אלון חסן, יהיה הבעלים של סניף רשת “שיפודי ציפורה” – גריל ישראלי המציע בשר על שיפודים באווירה ייחודית אשר ייפתח בסוף חודש יולי, בגן העיר אשדוד. חסן, לאחר קבע את המזוזה במקום, בנוכחות בעלי הרשת, איציק מצלאווי.

המסעדה, בה הושקעו כ-3 מיליון שקלים, מתפרשת על שטח של כ-600 מ”ר על פני מפלס אחד והושכרה ל-10 שנים עם אופציה לתקופה זהה. בעבור כך, ישולמו כ-168 ש”ח למ”ר כולל דמי ניהול או 6% מן הפדיון – הגבוה מביניהם.

השטח המושכר כולל כ-200 מקומות ישיבה בפנים המסעדה, בשולחנות, על גבי ספות או על הבר הייחודי לסניף זה, המציע אירוח באווירה לילית עם תאורה מעומעמת ומוסיקה מותאמת, משלוחים ושירות Take Away.

איש העסקים מר אלון חסן, קובע מזוזה במסעדת שיפודי ציפורה באשדוד

כמו כן, קיים חדר VIP מושקע, הבנוי מזכוכית, עם יציאה נפרדת, פלטפורמות שמע ותצוגה מובילות, המיועד לאירועים עד 80 סועדים, לרבות ימי הולדת, ימי נישואין, שבע ברכות, סיום מחזור, ערבי גיבוש, ועוד.

“שיפודי ציפורה” (כשרה, בהשגחת הרבנות הראשית אשדוד), תהווה משכן קולינארי, עבור כלל הקהלים בעיר אשדוד והסביבה; בני נוער וחיילים, משפחות (קיים תפריט ילדים), אנשי ציבור, אנשי עסקים ועוד.

כמו כן, ב’מסעדת שיפודי ציפורה’, הושם דגש רב על אפשרויות הגישה ל’בעלי מובלויות’, נכים, אל חלל המסעדה, החדר הפרטי ואזור הנוחיות.

“שיפודי ציפורה”, מביאה למעשה, אל הציבור הישראלי את האוכל הים-תיכוני, האהוב והפופולארי, הכולל מגוון טאפאסים, מנות ראשונות קלאסיות, מבחר גדול של שיפודים על גריל פחמים ומנות גריל נוספות, מנות עיקריות מיוחדות, דגים, מנות אחרונות וכל אלה לצד פיתות ולאפות חמות הנאפות כל העת בטאבון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן