האיש שבא לסעוד

מסעדת קנקון, עניין של קונספט | 9 ב-סולם מוני עזורה

"מדי יום, כבר עשרות שנים, אנחנו בוחרים עבורכם במומחיות את המוצרים הטריים, העסיסיים והטעימים ביותר, מתוך היכרות ארוכת שנים עם טעמו של חובב הבשר הישראלי. את המומחיות, הניסיון ובעיקר את האהבה הגדולה שלנו לבשר, תרגישו כבר מהביס הראשון" מבטיחים בני הזוג הגברת דורית ומר עוזי פתאל.
0
0

האיש שבא לסעוד | סולם מוני עזורה

חברת קנקון, מתמחה בשיווק מוצרי בשר דגים ופירות ים ופועלת בישראל משנת 1985. החברה החלה את דרכה כעסק משפחתי קטן, אשר עיקר עיסוקו היה שיווק בשר אוווז. במהלך שנות הפעילות, התפתחה החברה ויחד עמה גדל היקף המוצרים. כיום במקום מושבה בעיר מודיעין, ‘נחשבת קנקון’ לאחת החברות הגדולות והמצליחות בתחומה במשק הישראלי. הקונספט של מסעדת קנקון שנמצאת בעיר אשדוד (בבעלות משפחת פתאל) מצא חן בעיניי. ציון 9 ב-סולם מוני עזורה |  האיש שבא לסעוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כשאתה מגיע מסעדת קנקון באשדוד  (על שם עיר הנופש קנקון במקסיקו) אתה פוגש בחנות גדולה יפה ונעימה ונהנה מקנייה של מאכלי בשר וים וגם אתה יכול להיהנות ממטעמיה של החנות בבר מקסים עם מטבח שהוא פתוח בפניך.

פתחנו ב’צדפות ז’ילרדו’ המוכרות לנו מטיולים באירופה. מנה העיקרית של שרימפס על הפלנצ’ה, ‘האיש שבא לסעוד’ מצא, כי היתה מנה טעימה וכייפית ומנת שרימפס עם גבינה כחולה היתה עם טעם חזק של הגבינה (מתאימה לאוהבי “הגבינה הכחולה“).

לסיום קינוח נחמד של גופרה בננה שכללה גופרה בלגית ביחד עם גלידת וניל שוקולד ובננות ושקדים מקורמלים.  לפי מדד ‘סולם מוני’ לנוכח האווירה הכייפית, הניקיון והעיצוב וביחד עם המאכלים הטריים, הציון הגבוה (9!) מתבקש.

מסעדת קנקון בעיר אשדוד | ציון 9 ב-סולם מוני עזורה | האיש שבא לסעוד
מסעדת קנקון בעיר אשדוד | ציון 9 ב-סולם מוני עזורההאיש שבא לסעוד

אודות קנקון | cancun

הסיפור של קנקון (cancun), מתחיל באמצע שנות ה- 80 של המאה הקודמת, אז החליטו דורית ועוזי פתאל להרחיב את העסק הקטן שלהם, שהתמחה ב-בשר אווז, לרשת מובילה בתחום הבשר, הדגים ופירות הים. עיר הנופש היפהפייה במקסיקו, שם יצאו השניים לירח דבש, העניקה לחברה את שמה.

על פי כרטיס הביקור של מסעדת קנקון בעיר אשדוד, כיום, חברת קנקון, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים מעולים מ- 35 מדינות בכל רחבי העולם. ההקפדה על סטנדרטים גבוהים ועל שרשרת אספקה ישירה ללא מתווכים, מאפשרת להם לספק ללקוחותיהם מגוון עצום של מוצרים איכותיים במחיר הוגן.

“מדי יום, כבר עשרות שנים, אנחנו בוחרים עבורכם במומחיות את המוצרים הטריים, העסיסיים והטעימים ביותר, מתוך היכרות ארוכת שנים עם טעמו של חובב הבשר הישראלי. את המומחיות, הניסיון ובעיקר את האהבה הגדולה שלנו לבשר, תרגישו כבר מהביס הראשון” מבטיחים בני הזוג הגברת דורית ומר עוזי פתאל.

מסעדת קנקון בעיר אשדוד רחוב האורגים 19, שדרות המקצועות 18, מודיעין של בני משפחת פתאל, זוכים לציון של;

ציון 9 ב-סולם מוני עזורה |  האיש שבא לסעוד.

0
0



אודות הכותב

מוני עזורה

* הכותב עו"ד עזורה מוני הבעלים של משרד עורכי הדין, הינו בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל רישיון עריכת דין מאז 1988. מומחה בייצוג זוכים בתיקי הוצל"פ (הוצאה לפועל) ודיני חברות. חייבים בתיקי פשיטות רגל, חברות במסגרת פירוק ו/או הקפאת הליכים, מייצג הורים בנושאי חינוך שונים, מייצג בעתירות מינהליות, ערעורים אזרחיים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן