תחבורה ימית

חברת הספנות הבינ”ל Valmer מפסיקה את פעילותה בישראל, נכנעת לחרם הערבי

0
0

חב’ הספנות Valmer, שהפכה תוך זמן קצר לסיפור הצלחה בישראל ומחזיקה בנתח שוק משמעותי בסחר הימי עם צרפת וספרד, החליטה לוותר על נמלי ישראל ◄ השיקול העיקרי של “וולמר”; הצפי להשבתה כללית של הנמלים בארץ. הדחיפה והלחצים להתנתקות, הגיעו בעידוד נמלים במדינות ערב.
חברת הספנות הבינ
חברת הספנות הבינ”ל Valmer מפסיקה את פעילותה בישראל, נכנעת לחרם הערבי

חברת הספנות וולמר (Vollmer shipping company), אשר החלה לפעול בישראל לפני כשנה וחצי, והפכה לסיפור הצלחה, בעיקר בקווי הייבוא וייצוא בין ישראל לצרפת ולספרד – החליטה לצמצם באופן משמעותי את פעילותה בישראל.

בין השיקולים, מסבירים בחברה, הוא אי השקט הגובר בנמלי ישראל, עקב החלטת הממשלה לבנות נמלים חדשים בערים חיפה, ו-אשדוד, סיום עונת הקירורים בישראל, והמשך ירידת דמי ההובלה הימיים.

סיבה נוספת שתרמה להחלטה, היא לחצים המופעלים על בעלי החברה, מצד מדינות בצפון אפריקה, המתנגדים לכך שהאוניות של החברה יפקדו את ישראל.

קו המכולות של החברה החל את פעילותו בישראל בשנת 2012, לאחר קריסת ’חברת אגרקסקו’, שהובילה את ה’יצוא החקלאי של ישראל’ במשך עשרות שנים. את הקו החדש שירתו בפקידה שבועית שתי אוניות בעלות מעמס של 7000 טון כל אחת.

גורמי ספנות, מציינים, כי; “תוך פחות משנה, הצליחה ’וולמר’ להגיע לנתח שוק משמעותי בסחר בין ישראל לנמלי ברצלונה, וולנסיה, קסטלון, ו-פוס. ההישג המשמעותי של הקו היה בשירות מכולות הקירור בין ישראל לצרפת.

חברת הספנות וולמר (Vollmer)

“וולמר, הצליחה תוך זמן קצר מאד להפוך למוביל הימי הגדול ביותר של ’תוצרת חקלאית’ במכולות קירור לנמל פוס בצרפת, כאשר היא מצליחה אף להתעלות על חברות ספנות מובילות בשוק הישראלי.

במקביל לייצוא, התפתח קו שירות בייבוא לישראל, של מוצרי קרמיקה, ו’כלים סניטריים’, בעיקר מנמלי ספרד. חברת וולמר, הצטיינה בשירות מדוייק ואמין, מה שאפשר ליצואנים הישראלים ובעיקר ל’חקלאים’, מידת אמינות גבוהה של הגעה בזמן לשווקי היעד בתוך אירופה”.

האניה Helena Sibum המשרתת את החברה ונמצאת כעת בדרכה ל-ספרד, ו-צרפת, תעמיס את כל המטענים אשר התחייבה וולמר לטעון אל ישראל, וצפויה להגיע לארץ במועד, לפי לוח ההפלגה המתוכנן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן