תביעות קטנות תביעות קטנות - פסקי דין

אדריכל חיל הים, איוון אורמוש טבע ב’ים של שקרים’ מול רשות השידור בגין אגרת הטלוויזיה

0
0

דרמה בבית משפט לתביעות קטנות בעיר חיפה, כאשר כב’ השופטת רחל חוזה, הורתה על הפסקה בדיון ושלחה את אדריכל חיל הים מר איוון אורמוש, יחד עם נציגי ’רשות השידור, כדי לבדוק האם ישנה טלוויזיה בביתו, לאחר שתבע את רשות השידור בגין אגרה ששולמה בהיעדר מקלטי טלוויזיה – אך בביתו נתגלו שתי טלוויזיות.
אדריכל חיל הים, איוון אורמוש טבע ב’ים של שקרים’ מול רשות השידור בגין אגרת הטלוויזיה
אדריכל חיל הים, איוון אורמוש טבע ב’ים של שקרים’ מול רשות השידור בגין אגרת הטלוויזיה

אדריכל חיל הים, מר איוון אורמוש, תבע את רשות השידור, בגין אגרה ששילם במהלך השנים האחרונות לטענתו שלא לצורך, מאחר ואין ברשותו מקלט טלוויזיה. מר אורמוש, הצהיר בבבית משפט לתביעות קטנות בעיר חיפה, כי; “אין לי כלל מקלט טלוויזיה בבית. אף פעם לא היה לי…”. במהלך הדיון, שנערך אתמול, יום רביעי 22.5.13, הציעו נציגי ’רשות השידור’, לכבוד השופטת רחל חוזה, כי ייגשו לביתו של האדריכל, ואם ימצא שלא קיים מקלט טלוויזיה, יוּשב הכסף לתובע.

האדריכל המכובד אורמוש, סירב, וטען בפני הנוכחים, כי אינו מוכן ואינו מעוניין, ויש לו התחייבות כלפי המערכת בה נמצא; “אני אדריכל ראשי של חיל הים” – הוסיף והדגיש, אך לבסוף נכנע, והצהיר; “אני בכל זאת מסכים שיגיעו אל ביתי עכשיו”.

כבוד השופטת רחל חוזה, שבנוסף לניסונה הרב על כס השיפוט הפעילה גם את חושיה הבלשיים החדים ונענתה לבקשה באופן חריג, והורתה על הפסקה בדיון, הצדדים, יצאו לביתו של התובע בשכונת רוממה בעיר חיפה, ושם חיתה להם הפתעה, בדירה נמצאו ניצבים בגאווה; לא פחות משני מקלטי טלוויזיה!

לאחר שעה קלה הדיון חודש, אדריכל חיל הים, מר איוון אורמוש, ניסה לתרץ את הופעתם הפתאומית בציינו, בפני כב’ השופטת חוזה, כי אכן, נראו טלוויזיות בביתו, אך חשב לתומו שאם הקליטה נעשית דרך תשתית האינטרנט הוא פתור מתשלום…

תביעתו של אורמוש, נדחתה, כשכב’ השופטת חוזה, מביטה בו נוגות ותוך שהיא קובעת, כי האדריכל אורמוש, יחויב בתשלום הוצאות משפט, וכן הוצאות למשרד עורכי הדין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן