לוד

יורם מרציאנו, משיק את מסע הבחירות שלו לראשות העיר לוד

0
0

מסע הבחירות של חה”כ לשעבר יורם מרציאנו לראשות העיר לוד, יושק בשבוע הבא, ביום שלישי 12.3 בשעה 19:00 באולמי לפאייט בעיר ◄ צפויים לכבד בנוכחותם; חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי רשויות ובהם אורח הכבוד, ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני ◄ בנאום ההשבעה שלו (20.12) לכנסת ה-18, הודיע, מרציאנו, כי הוא עוזב את מפלגת העבודה, ותומך במר בנימין נתניהו לראשות הממשלה הבאה.
יורם מרציאנו, משיק את מסע הבחירות שלו לראשות העיר לוד
יורם מרציאנו, משיק את מסע הבחירות שלו לראשות העיר לוד

חה”כ לשעבר יורם מרציאנו, הודיע אמש (ג’), כי הוא משיק בשעה טובה ומוצלחת את מסע הבחירות שלו לראשות העיר לוד במסגרת הבחירות הכלליות הבאות לרשויות המקומיות בישראל אשר תערכנה ביום ג’ 22.10.2013, י”ח חשוון התשע”ד.

נודע, כי מסע הבחירות של מרציאנו לראשות העיר לוד, תחת הסיסמא; “לוד חייבת ראש עיר חזק”. יושק כבר בשבוע הבא (ביום שלישי 12.3 בשעה 19:00 באולמי לפאייט בעיר). צפויים להשתתף באירוע חברי כנסת, אישי ציבור וראשי רשויות, המבקשים להביע תמיכתם במר מרציאנו, במסעו לראשות העיר, באירוע חגיגי שיתקיים ב”אולמי לפאייט” בעיר.

נודע, כי צפויים להגיע לטקס ההשקה שלו לראשות העיר; חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי רשויות, ובהם אורח הכבוד, ראש עיריית בת ים מר שלומי לחיאני.

יצוין, כי מאז שנת 2002, לא התקיימו בחירות בעיר לוד, עקב מינויה של “וועדה קרואה” בעיר, לאחר פיזור מועצת העירייה על ידי שר הפנים דאז.

מי זה יורם מרציאנו

יורם מרציאנו (נולד בעיר רמלה ב-31 באוקטובר 1964) היה חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה.

מרציאנו, נולד למשפחה דתית. שימש כעוזרו של שמעון פרס במשך שנים במשרד האוצר, במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה. היה יועצה של דליה איציק בזמן שהייתה שרת התעשייה והמסחר ומנהל משרד ראש הממשלה בקריית הממשלה בעיר רמלה. מתגורר בעיר לוד, נשוי ואב לשני ילדים.

בשנים 2002–2006, כיהן כחבר מועצת עיריית לוד, ושימש גם כסגן ראש העיר במשך תקופה מסוימת.

מרציאנו, התפטר מחברותו במועצת עיריית לוד לאחר שנבחר להיות מועמד מפלגת העבודה מטעם השכונות לכנסת השבע עשרה.

בעת כהונתו כחבר כנסת עסק מרציאנו בנושאים חברתיים בעיקרם, בין הנושאים בהם עסק היו הקמת שדולה בכנסת למען נפגעי חברת הבנייה “חפציבה” שקרסה, פיתוח ושיקום ערי פיתוח ובמיוחד הערים רמלה-לוד, מניעת שביתות והבאה לסיומן (שביתת חברת הדואר).

במרץ 2007, התעמת עם מאבטחים בתום בילוי בפאב בעיר הרצליה. באופן חריג, התלונן מרציאנו על עצמו בעניין תקרית זו בוועדת האתיקה של הכנסת וזו הרשיעה אותו בהתנהגות שאינה הולמת. ביולי 2007, בעקבות תקרית עם שוטרי תנועה, פורסם, כי מרציאנו צבר 70 הרשעות בעבירות תנועה.

בבחירות לכנסת השמונה עשרה, הוצב במקום ה-17 ברשימת “העבודה” לכנסת, אך לא נבחר. בדצמבר 2012, כחודש וחצי לפני הבחירות לכנסת התשע עשרה, התפטר עמיר פרץ מן הכנסת, ומרציאנו, נתמנה לחבר הכנסת תחתיו.

מרציאנו הוא קרוב משפחה של סעדיה מרציאנו‏‏‏ שהיה מראשי הפנתרים השחורים וחבר בכנסת התשיעית. בנאום ההשבעה שלו לכנסת השמונה עשרה, (20.12), הודיע, מרציאנו, כי הוא עוזב את מפלגת העבודה, ותומך במר בנימין נתניהו לראשות הממשלה הבאה.

◄ חוקים שיזם והתקבלו;

● תיקון לפקודת התעבורה, לפיו נכים שעל רכבם תו המעיד על כך שהם מרותקים לכיסאות גלגלים יהיו רשאים לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית.

● תיקון לחוק הביטוח הלאומי, המאפשר לקשישים מעל גיל 90 להיבדק אצל רופא מומחה שאינו רופא של המוסד לביטוח לאומי לשם קביעת זכאות לגמלת סיעוד.

● תיקון לחוק הדיור הציבורי, המקל בתנאי הזכאות לרכישת דירה בדיור הציבורי על ידי דייריה (יחד עם רן כהן).

● תיקון לחוק הדרכים (שילוט), הקובע, כי ההוראות שבו האוסרות על הצבת שלטי פרסומת בדרכים בין-עירוניות לא יחולו על נתיבי איילון, ובהם תהיה הרשות המקומית רשאית להתיר זאת. הוא הציע חוק זה לאחר שהצביע בעד חוק האוסר הצבת שלטי פרסום בסמוך לכבישים ראשיים.

● תיקון לחוק הרשויות המקומיות (בחירות), האוסר על חבר בוועדה קרואה להתמודד על תפקיד ראש הרשות או חבר במועצת העיר בבחירות הראשונות שלאחר תום כהונת הוועדה הקרואה.
כן היה בין יוזמי החוק לביטול איחוד הרשויות של שגור.

◄ תפקידים בכנסת ה-17

▼ תפקידים בוועדות;

● חבר בוועדת הכנסת,
● חבר בוועדת הכלכלה,
● חבר בוועדה לענייני ביקורת המדינה,
● חבר בוועדה למאבק בנגע הסמים,
● חבר בוועדה לפניות הציבור,
● חבר בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות,
● חבר בוועדה משותפת כלכלה וחינוך לעניין חוק הרשות השנייה,
● חבר בוועדת חקירה פרלמנטרית בנושא עמלות הבנקים,
● חבר בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות,
● חבר בוועדת הפנים והגנת הסביבה,
● ממלא מקום יושב ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה.

▼ תפקידים בשדולות

● יושב-ראש השדולה למען העיר לוד
● יושב-ראש השדולה למען התיירות בישראל
● יושב-ראש השדולה למען נפגעי “חפציבה”
● חבר בשדולה לצמצום הפערים החברתיים
● חבר בשדולה למען הדרוזים והצ’רקסים

☚ המידע הכללי על יורם מרציאנו, הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן