כאן אשקלון

אשקלון: חבר מועצת העיר איתמר שמעוני, קורא לשר הביטחון להשיב מיד את כיפת ברזל לעיר

0
0

איתמר שמעוני, חבר מועצת העיר אשקלון; “העיר אשקלון, סובלת מזה כעשור מירי בלתי פוסק של רקטות, העיר משלמת על סבבי העימות עם הפלשתינים מחיר יקר מאוד באבדות בנפש, בפגיעות גוף וברכוש. כל עוד אין פתרון שיבטיח שקט מוחלט מהרצועה, אנו מבקשים ללכת לישון בלילה בידיעה שלפחות מערכת כיפת ברזל, מסוגלת להתמודד בצורה טובה יותר עם האיומים הנשקפים לנו. חשוב לי להזכיר עוד, כי מרבית ’מוסדות החינוך’ בעיר אינם ממוגנים”.
אשקלון: חבר מועצת העיר איתמר שמעוני, קורא לשר הביטחון להשיב מיד את כיפת ברזל לעיר
אשקלון: חבר מועצת העיר איתמר שמעוני, קורא לשר הביטחון להשיב מיד את כיפת ברזל לעיר

איתמר שמעוני, חבר מועצת העיר אשקלון, ויו”ר ועדת הביקורת, פרסם הודעה היום (שלישי), בה הוא קורא לשר הביטחון מר אהוד ברק, להשיב מיד את מערכת כיפת ברזל לעיר אשקלון בעקבות ירי רקטת גראד, משופרת מסוג M75, המסוגלת להגיע גם לעיר תל אביב, באזור לא נשמעה אזעקת צבע אדום ולא היו נפגעים.

חבר מועצת העיר, מר שמעוני, כתב בין היתר לשר הביטחון מר ברק, כי; “הבוקר, שוב התעוררו תושבי אשקלון לקולות נפץ עזים מדרום העיר, קולות נפץ שמקורם התברר מאוחר יותר כנפילת רקטה מסוג M75, כמו זו שנורתה במבצע ’עמוד ענן’ לעבר הערים; תל-אביב, וירושלים.

לטענת שמעוני; “ירי הרקטה לא הפעיל את מערכות ההתרעה בעיר, ובשל כך לא נשמעה ’אזעקת צבע אדום’. אם לא די בכך, הרי שכעת מתברר, כי העיר אשקלון, חשופה לגמרי לירי רקטות קטלני מן הרצועה, מאחר וסוללת ’כיפת ברזל’, היחידה שהוצבה בה דרך קבע, נלקחה מהעיר לפני מספר שבועות, ולא הוחזרה אליה עד עתה”.

שר הביטחון מר אהוד ברק

חבר מועצת העיר אשקלון, מר שמעוני, קרא אל שר הביטחון מר אהוד ברק, לפעול במלוא האחריות הנדרשת; “יש להשיב לאלתר את מערכת ’כיפת ברזל’ אשר כבר הוכיחה, כי היא מצילה חיי אדם. ברור לנו, כי הממשלה אינה מסוגלת להבטיח לנו שקט מוחלט מהרצועה, וכי אין לה פתרון מיידי שייצור מציאות כזו, אי לכך אנו דורשים כי המערכת תוחזר לעיר עוד היום. לא יעלה על הדעת שלמעלה מ-120 אלף תושבים יהיו בני ערובה של מחבלי חמאס ברצועה, המכתיבים לנו את סדר היום”.

שמעוני, מציין, כי ; “העיר אשקלון, סובלת מזה כעשור מירי בלתי פוסק של רקטות, העיר משלמת על סבבי העימות עם הפלשתינים מחיר יקר מאוד באבדות בנפש, בפגיעות גוף וברכוש. כל עוד אין פתרון שיבטיח שקט מוחלט מהרצועה, אנו מבקשים ללכת לישון בלילה בידיעה שלפחות מערכת ’כיפת ברזל’ מסוגלת להתמודד בצורה טובה יותר עם האיומים הנשקפים לנו.

“חשוב לי להזכיר עוד” – כותב שמעוני; “כי מרבית ’מוסדות החינוך’ בעיר אינם ממוגנים, בחלק נכבד מדירות המגורים אין מרחבים מוגנים, ובעת הישמע אזעקת אמת, רבים מהתושבים נתונים לחסדי שמיים.

לאור האמור לעיל, אבקש, כי תפעל לאלתר להשיב את מערכת ’כיפת ברזל’ בעיר אשקלון. ידוע לנו, כי המערכת אינה מספקת, נכון להיום, מענה מוחלט מפני ירי של רקטות, אך אני משוכנע שעדיפה הצבת המערכת הזו, מלא כלום”. סיכם שמעוני, חבר מועצת העיר אשקלון, ויו”ר ועדת הביקורת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן