האיש שבא לסעוד

חמין מייפל לשבת קרירה וחורפית של השף אלרן גולדשטיין

0
0

השף אלרן גולדשטיין, מ’המעדנייה של גולדשטיין’, מציע לכבוד ימי החורף הקרירים; ’חמין מייפל’ טעים במיוחד על פי מתכון משפחתי העובר מדור לדור, התבשיל קיבל אצל השף גולדשטיין, תוספות נדיבות של בשר איכותי, ירקות העונה, ירקות שורש, תבלינים סודיים, מייפל עדין ומתקתק, וכמובן עם הרבה אהבה ובריאות.
חמין מייפל לשבת קרירה וחורפית של השף אלרן גולדשטיין
חמין מייפל של השף אלרן גולדשטיין

למי שה’חמין’ (צ’ולט או טשולנט), עבורו הוא לא רק תבשיל מעודן ועשיר, אלא אמנות של ממש; זה הזמן לצאת בעקבות הטעמים והניחוחות שמכשף שף אלרן גולדשטיין – בעלי במעדניה של גולדשטיין בואך צומת סביון, ליד העיר קרית אונו – שלא חוסך במאמצים על מנת להקנות לחמין המסורתי את מיטב הכבוד, ומשלב אותו עם ניחוחות מייפל עדינים, ירקות שורש עשירים, בשרי איכות, אורז, קטניות ותבלינים סודיים.

המעדנייה של גולדשטיין, מציעה, ליהנות מכל ביס במקום, לקחת או להזמין הביתה, באמצעות שירות משלוחים T.A מהיר. מחיר של חמין מייפל אמיתי; 44 ₪.

המעדנייה של גולדשטיין ברחוב דרך חטיבת אלכסנדרוני 201, צומת סביון, קרית אונו, מציעה מגוון רחב של מנות ביתיות ומשובחות.

חמין מייפל | השף אלרן גולדשטיין

כמו כן; סלטים אורגנים מקטניות ודגנים, מאפים ייחודיים, בשרים צלויים, דגים, תוספות חמות וקרות ומנות שף ייחודיות המשתנות מדי יום.

השף אלרן גולדשטיין, המשלב את האהבה שלו לאכול ואהבתו לאנשים מכין מדי יום מנות בריאות ביתיות, ממיטב חומרי הגלם הטריים, המוכנים בתהליך בישול ארוך וקפדני ומשלבים תרבויות בישול שונות.

במקום מציעים לכם גם שירותי קייטרינג עם תפירת תפריטים מ-א’ ועד ת’, המנות מוגשות בחללי המעדנייה ומתאימות ביותר לאירוח ביתי, ושירותי T.A הביתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן