קדומים

פרס שרת התרבות והספורט בהישגי תרבות למועצה המקומית קדומים

0
0

שרת התרבות והספורט ח”כ לימור לבנת; “אני מברכת את קדומים על זכייתה בפרס. אני שמחה שפרס השרה בתחומי התרבות והספורט שיזמתי בשנה שעברה, הופך למפעל חשוב שמתמרץ ומעודד רשויות להשקיע יותר בתחומים שמשפיעים ומשפרים את איכות החיים של התושבים”.
פרס שרת התרבות והספורט בהישגי תרבות למועצה המקומית קדומים
פרס שרת התרבות והספורט בהישגי תרבות למועצה המקומית קדומים

הועדה הציבורית של פרס שרת התרבות והספורט בהישגי תרבות, בחרה השנה להעניק למועצה המקומית ’קדומים’ התנחלות ומועצה מקומית בשומרון את הפרס במקום השלישי בקטגוריית מועצות מקומיות על השקעתה והישגיה בתרבות. השרה לימור לבנת, אשר יזמה את הפרס תעניק לראש המועצה מר חננאל דורני את הפרס כספי בשווי של 25 אלף שקלים בטקס חגיגי שיתקיים בסוף החודש הזה.

השרה לימור לבנת, יזמה בשנה שעברה את חלוקת הפרס ל’רשויות מקומיות’ על מנת לעודד את הרשויות המקומיות לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. זוהי השנה השנייה שבה מוענק הפרס היוקרתי בשווי כולל של כ-1.1 מיליון שקלים.

הפרס בתחום התרבות, מחולק לערים שזכו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריות הבאות; עיר גדולה, עיר קטנה, מועצה מקומית, מועצה אזורית.

לערים שזכו במקום הראשון בכל קטגוריה יוענק פרס כספי בסך 75 אלף שקל. לערים שזכו במקום השני בכל קטגוריה יוענק פרס כספי בסך 40 אלף שקל. לערים, שזכו במקום השלישי, יוענק פרס כספי בסך 25 אלף שקל. בסך הכול, יחולקו יוענקו פרסים כספיים ל-12 רשויות מקומיות.

המועצה המקומית קדומים, כאמור, זכתה במקום השלישי בתחום התרבות, בקטגוריית מועצות מקומיות, בנימוקי השופטים, נקבע, כי קדומים, הצטיינה בהנחלה וטיפוח של אהבת הספר בקרב תושבי היישוב, תוך שימת דגש על העמקת האוריינות והרחבת מעגלי הקריאה של בני כל הגילאים באמצעות פעילות בספריות.

וכן בהכרה בחשיבותה של התרבות בחיי היישוב, ומתן העדפה תקציבית להזרמת המשאבים הנחוצים לעידוד הפעילות התרבותית והיצירה המקומית. במסגרת זכייתה תקבל המועצה קדומים גם פרס כספי בסך 25 אלף שקל שינותבו לרווחת התושבים.

משרד התרבות והספורט, שם דגש על מתן הזדמנות שווה לכלל הרשויות להציע את מועמדותן בשתי הקטגוריות של הפרס; התרבות והספורט. לכן, נקבע בתקנון הפרס, כי שתי ועדות הפרס, יבחרו בכל קטגוריה את שלושת המקומות הראשונים כשבכל אחד מהמקומות 4 רשויות זוכות: עיר גדולה; עיר קטנה; מועצה מקומית; מועצה אזורית. כחלק מתנאי הסף של התקנון, נדרשו הרשויות לצרף התחייבות אישית חתומה מטעם ראש הרשות שסכומי הפרס ישמשו לשיפור וקידום נושאי הספורט והתרבות בתחומן לרווחת התושבים.

חבר השופטים לפרס בתחום התרבות כלל את החברים; אורלי פרומן, מנכ”לית משרד התרבות והספורט, רן בר, סמנכ”ל משרד התרבות והספורט, שמעון אלקבץ, ראש מינהל תרבות, השחקן והיוצר זאב רווח, איש התקשורת מולי שפירא, הסופרת גאולה רון- פדר, והגב’ רות דיין.

שרת התרבות והספורט ח”כ לימור לבנת, אמרה, כי; “אני מברכת את קדומים על זכייתה בפרס. אני שמחה שפרס השרה בתחומי התרבות והספורט שיזמתי בשנה שעברה, הופך למפעל חשוב שמתמרץ ומעודד רשויות להשקיע יותר בתחומים שמשפיעים ומשפרים את איכות החיים של התושבים”.

טקס הענקת הפרסים, במעמד שרת התרבות והספורט, יתקיים ביום חמישי, י”ד בטבת התשע”ג, ה- 27 בדצמבר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן