רעידת אדמה

רעידת אדמה, בעוצמה של 3.4 ב’סולם ריכטר’ הורגשה בצפון הארץ

0
0

המכון הסיסמולוגי; “מוקד הרעש היה במרחק 22 קילומטרים מהעיר נהריה, ובעומק של 7 ק”מ מתחת לפני הים” ◄ תושבים, בעיר חיפה, דיווחו, כי רעש אדמה; “האדמה רעדה רק מספר שניות בעיר חיפה, בבניינים גבוהים הממוקמים קרוב לים, למשל, ברחוב דרך הים” ◄ לא דווח על כל נפגעים.
רעידת אדמה, בעוצמה של 3.4 ב’סולם ריכטר’ הורגשה בצפון הארץ
רעידת אדמה, בעוצמה של 3.4 ב’סולם ריכטר’ הורגשה בצפון הארץ

אגף הסיסמולוגיה של המכון הגיאופיסי לישראל (מג”י)*, מסר (מוצ”ש, סמוך לשעה 22:00), כי בצפון ארץ ישראל, ואישר, כי התרחשה רעידת אדמה.

הערכה ראשונית, קובעת, כי מוקד הרעש היה במרחק 22 קילומטרים מהעיר נהריה, ובעומק של 7 ק”מ מתחת לפני הים, ועוצמתה עמדה על כ-3.4 דרגות ב’סולם ריכטר’.

מן המשטרה, נמסר, כי לא דווח על כל נפגעים, ולא כל נגרם נזק לרכוש.

רעידת האדמה הקלה, הורגשה גם באזור חיפה, קריות, וגם מאזור הכרמל, ומעיר דליית אל-כרמל.

התושבים, דווחו, כי; “האדמה, רעדה רק מספר שניות בעיר חיפה, בבניינים גבוהים הממוקמים קרוב לים, למשל, ברחוב דרך הים, שם חשו היטב ברעידה, בקומות הגבוהות.

רעידת אדמה בעוצמה בינונית 5 בסולם ריכטר (סולם מדידה לעוצמתה של רעידת אדמה), התרחשה לפני כשבועיים, כשפקדה את דרום-מזרח הים התיכון, והורגשה גם בארץ ישראל. גם אז לא היו נפגעים, ולא נגרם כל נזק מהרעש. מוקד רעידת האדמה, היה אז כ-150 קילומטרים צפונית לעיר החוף אלכסנדריה, אשר במצרים.

▼ האגף לסיסמולוגיה במכון הגיאופיסי לישראל

*האגף לסיסמולוגיה במכון הגיאופיסי לישראל (מג”י), אמון מטעם המינהל למחקר במדעי האדמה שב’משרד לתשתיות לאומיות’, על ביצוע מחקרים וסקרים במטרה לצמצם את נזקי רעידות האדמה שתתרחשנה בישראל.

במסגרת זו, שוקד האגף לסיסמולוגיה על מחקר ופיתוח במגוון של נושאים הקשורים בהבנת תהליכי רעידות האדמה באזורנו, ובהערכה של סיכוני רעידות אדמה לישראל.

עדכוני מידע על רעידות אדמה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן