אילת

אילת: כ-500 תלמידי כיתות ג’ צעדו ברחובות העיר את צעדת ירושלים לציון יום ירושלים

0
0

הרב שמואל טלר, מנהל מדרשת “אורות ישראל” באילת, ציין בהתרגשות, כי; “ירושלים, כסמל לאחדות מרגשת מאוד גם בעיר אילת הרחוקה ודי היה לראות זאת בעיניי הצוותים הבית ספריים שליוו את הצעדה המסורתית ובפניהם של תושבי אילת, העוברים ושבים שהתרגשו מהצעדה”.
אילת: כ-500 תלמידי כיתות ג’ צעדו ברחובות העיר את צעדת ירושלים לציון יום ירושלים
אילת: כ-500 תלמידי כיתות ג’ צעדו ברחובות העיר את צעדת ירושלים לציון יום ירושלים

כ-500 תלמידי כיתות ג’ צעדו היום (ראשון) ברחובות העיר אילת, לציון “יום ירושלים”. הצעדה, מהווה את שיאה של פעילות מדרשת “אורות ישראל” (המרכז להעמקת החינוך היהודי), שהתקיימה בבתי הספר סביב נושא; ירושלים.

בתי הספר שהשתתפו בצעדה, הנם; “אלמוג”, “גלים”, “היובל”, “צאלים” ו”עציון גבר”, בהם מתקיימת פעילות שנתית שוטפת של מדרשת “אורות ישראל”, ובתי הספר “יעלים”, ו”ימין הרצוג” בהם מתקיימת פעילות נקודתית סביב נושא.

דנה זנטי, דוברת עיריית אילת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “הצעדה החלה בגן פרדקין, עברה דרך רחוב אילות, לאורך שדרות התמרים ועד לבית פיליפ מוריי, שם התכנסו התלמידים.

תלמידים בצעדת ירושלים ברחובות אילת

במסגרת הצעדה, נשא כל בית ספר את אחד משעריה של ירושלים, אותו הם יצרו בעצמם במסגרת השיעורים המקדימים עם בנות “אורות ישראל”.

בבית פיליפ מוריי, קיבל את פניהם ראש העירייה מר מאיר יצחק הלוי, שברך אותם. עוד בכינוס, שהונחה בחן רב על ידי בני גמליאלי, צפו התלמידים במסכת על ירושלים שכתב יצחק נבון, נהנו ממופע של בנות השירות הלאומי, שמעו על ההיסטוריה של ירושלים, על שעריה ועל שמותיה, ושרו משירי ירושלים היפים והטובים.

הרב שמואל טלר, מנהל מדרשת “אורות ישראל”, ציין בהתרגשות, כי; “ירושלים, כסמל לאחדות מרגשת מאוד גם בעיר אילת הרחוקה ודי היה לראות זאת בעיניי הצוותים הבית ספריים שליוו את הצעדה המסורתית ובפניהם של תושבי אילת העוברים ושבים שהתרגשו מהצעדה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן