זוכי פרס ישראל

פרס ישראל: שר החינוך, והשופט יעקב טירקל, שוכנעו, כי הרב חיים דרוקמן ראוי לפרס

0
0

הרב דרוקמן; “בעבר היה העניין המדובר, נושא לתביעת דיבה שלו נגד עיתון מעריב, אז, במסגרת הסכם של פשרה פורסמו הודעות התנצלות והרב, קיבל פיצוי כספי… ◄ בדיעבד מסכים, אפוא, הרב דרוקמן, כי טעה בתום לב, אך אין בכך כדי לשלול מכלול מעשיו וזכויותיו במהלך חייו, בגינם ראתה אותו הועדה ראוי לפרס ישראל למפעל חיים.
פרס ישראל: שר החינוך, והשופט יעקב טירקל, שוכנעו, כי הרב חיים דרוקמן ראוי לפרס
פרס ישראל: שר החינוך, והשופט יעקב טירקל, שוכנעו, כי הרב חיים דרוקמן ראוי לפרס

משרד החינוך, פרסם אמש (שני), הודעת הבהרה, וממנה עולה, כי שר החינוך מר גדעון סער, והשופט בדימוס יעקב טירקל שהיה שופט בית המשפט העליון (1995–2005). ואשר מכהן כיו”ר ועדת פרס ישראל למפעל חיים, החליטו שלא לשנות את המלצת הועדה לתת פרס על “מפעל חיים, תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה”, לכב’ רב חיים דרוקמן, זאת גם לאחר שנועצו גם בחברי ועדת הפרס למפעל חיים.

זאת ועוד; שר החינוך, ויו”ר ועדת הפרס למפעל חיים, קובעים, כי לאחר שעיינו גם במכתבו של היועץ המשפטי לממשלה, בנושא מלפני 13 שנים (1999), וקבלו גם את תגובת הרב דרוקמן, בנושא העבירו אותו לעיון חברי הועדה.

במכתבו, כותב הרב דרוקמן, כי הפסיק את עבודתו של הרב זאב קופלוביץ בתפקיד ראש ישיבת בני עקיבא נתיב מאיר, ישיבה תיכונית בירושלים, שהיה חשוד בזמנו בביצוע מעשים מגונים בתלמידים, בו ביום שהגיעו אליו שמועות על מעשיו. וכי אין הרב דרוקמן, חולק, כי היה עליו לדווח למשטרה, אך הוא לא עשה כן בתום לב, וצר לו על כך.

בדיעבד מסכים, אפוא, הרב דרוקמן, כי טעה בתום לב, אך אין בכך, כדי לשלול מכלול מעשיו וזכויותיו במהלך חייו, בגינם ראתה אותו הועדה ראוי לפרס ישראל למפעל חיים.

עוד נמסר ע”י הרב דרוקמן, כי; “בעבר היה העניין נושא לתביעת דיבה שלו נגד עיתון מעריב, אז, במסגרת הסכם של פשרה, פורסמו הודעות התנצלות, והרב, אף קיבל פיצוי כספי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן