אופנה

מגפיים: מדריך זריז לבחירת המגפיים הנכונים

0
0

עונת החורף, בעיצומה, ובתחום הנעלת הנשים, מוצעים לנו אין סוף דגמים של מגפיים, הנחשבים פריט הכרחי בארון הנעלים של כל אישה. אם כן, איך בוחרים את המגפיים הנכונים? הרי ישנם מגפיים מעל הברך, מגפי רכיבה, עם עקבים שטוחים או אולי עקבי סטילטו (Stiletto) ארוכים וצרים? ומגפיים קצרים עד גובה הקרסול שזכו לכינוי; “מגפונים”, משה שהרבני, מנכ”ל רשת סכו-עור, יבואנית מותגי נעליים מאירופה, מציע מדריך זריז לבחירת מגפיים נכונים.
מגפיים: מדריך זריז לבחירת המגפיים הנכונים
מגפיים: מדריך זריז לבחירת המגפיים הנכונים

תחום הנעלת הנשים, הוא בעל היצע עצום של מגפיים ומגפונים, מוצעים בכל קולקציית חורף, המותיר אותנו הנשים לא אחת, מבולבלות בפני הבחירה הקשה, איזה דגם הכי מתאים לי? אכן, יש משמעות למבנה הגוף שלנו, ולבחירת עיצוב המגף, אשר יחמיא באופן כללי לקווי המתאר שלנו. משה שהרבני, מנכ”ל רשת ’סכו-עור’, יבואנית מותגי נעליים מאירופה, מציין, כי; “יש כמה כללים ברורים בעניין בחירת עיצוב המגפיים בהתאמה ל’מבנה הגוף שלך’.

שהרבני, מדגיש, כי; “חשוב לציין, כי, איננו עוסקים בנוחות המגפיים, זוהי העדפה אישית לגמרי. יש נשים, אשר תעדפנה להתהלך במשך כל שעות היום על עקבים גבוהים, ואילו אחרות תעדפנה מגפיים שטוחים לגמרי או בעלי עקב רחב ויציב, אך יחד עם זאת, קיימים מספר עקרונות שחשוב לדעת”.

“למשל; בעלות מבנה גוף נשי עם ירכיים רחבות, מומלץ, לבחור במגפיים שאינם צרים הנצמדים על הרגל, ובוודאי שאינם עולים מעל גובה הברך. מצב זה, בהחלט, ידגיש את מבנה הירכיים הרחב, ויתעלם מהחלק המחוטב של הרגל.

על-כן, אם אגן הירכיים שלך רחב מעט, הקפידי לבחור מגפיים בגובה בינוני, כלומר; מתחת לברך, או אפילו נמוך יותר (מעט מעל הקרסוליים), ובכך תדגישי את חלק הרגל המחוטב, וטשטשי את החלק הרחב בגופך.

לנשים בעלות גוף קטן ורזה, יתאימו דגמי מגפיים בעיצוב ארוך צמוד ובעל עקב. כלומר, המבנה הארוך של המגפיים, ייצור השלייה של קווים ארוכים יותר, ועל כן המראה הכללי שיתקבל יהיה בהחלט יותר ארוך ותמיר.

מגפי נשים, יש כמה כללים ברורים בבחירת עיצוב המגפיים בהתאמה למבנה הגוף שלך

לעומתן, נשים, שהינן תמירות וגבוהות, בהחלט, תוכלנה ליהנות גם ממגפיים שטוחים ואפילו מגפיים קצרים במיוחד.

נשים בעלות מבנה שוקיים שרירי (שריר התאומים) הימנעו מ’מגפונים קצרים’ אשר ידגישו את מבנה השוקיים העבים. יש להעדיף מגפיים באורך בינוני, עם מפתח רחב, אשר יטשטש באופן ניכר את המבנה הטבעי.

“נשים במבנה גוף מלא עד כבד” תעדפנה מגפים עם עקב בינוני ורחב. מומלץ לבחור בעיצוב קלאסי, הימנעו ממגפיים עם עקבים דקים צרים וגבוהים, העלול ליצור מראה דמות רחבה וכבדה, צועדת על עקבים דקים אשר עומדים לקרוס תחת העומס”. סיכם משה שהרבני, מנכ”ל רשת סכו-עור, יבואנית מותגי נעליים מאירופה.

“סכו עור”

סכו-עור, נוסדה בשנת 1977 בעיר נס-ציונה. תחילת דרכה של סכו עור, הייתה במפעל קטן לייצור עצמי של תיקים, חגורות ונעליים בעבודת יד, וכיום נמנית עם החברות המובילות בענף ההנעלה. חברת סכו עור, מייבאת ומשווקת נעליים ואביזרי אופנה. כיום, רשת סכו עור, מונה 7 חנויות ברחבי הארץ, בערים; תל-אביב, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, ובעיר רחובות.

חברת סכו עור, מייצגת ומשווקת בלעדית של מותגי אופנה אירופאים נבחרים, כגון; נושקה איטליה, ו-סנצ’ו ספרד.

לוגו סכו עור

סכו-עור, מהווה מראה של מגמות האופנה העכשוויות באירופה ומציעה ללקוחותיה קולקציות עשירות של נעליים ביבוא אישי. מגוון סגנונות מוצעים לקהל הלקוחות: אלגנטי, ספורטיבי, יומיומי ואפילו נעלי נוחות של מיטב המעצבים בעולם,לצד עיצובים ייחודיים של סכו-עור, העשויים מעור איכותי .

אחריות;

לאחר שנים רבות של ניסיון בענף הנעליים, רשת סכו-עור, דוגלת ברמת איכות וטיב מוצרים גבוהה ובכדי לשמר אותה, ועל מנת שלקוחותיה יהיו שבעי רצון.

סכו-עור, מספקת ללקוחותיה, שרות מסור ואמין, ויחס אישי לכל לקוח ולקוח. סכו-עור, מעניקה אחריות על כלל הנעליים הנמכרות ברשת, ואף מציעה שרותי תיקונים לאורך שנים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן