רפואת ילדים

מזל דלי – מזל החודש בין ה-12.1 ל-19.2

0
0

מזל דלי הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר, יחד עם מזל תאומים ומזל מאזניים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד עם מזל שור, מזל אריה ומזל עקרב. הכוכב השליט של מזל דלי הוא אורנוס, אם כי אסוציאציה זו היא מודרנית ובאסטרולוגיה ה”קלאסית”, עוד לפני גילויו של אוראנוס, השתמשו בכוכב שבתאי במקומו.
מזל דלי - מזל החודש בין ה-12.1 ל-19.2
מזל דלי – מזל החודש בין ה-12.1 ל-19.2

מזל הדלי, במקור הלועזי מסומל על ידי אדם הנושא דלי מים – “Aquarius”. מזל דלי המקורי, אידיאליסט ובלתי ניתן לשליטה בגלגל. במיתולוגיה היוונית דמותו של נושא המים קושרה אל גנימדס, בחור נאה בו התאהב זאוס. זאוס לבש דמות של נשר, והעלה את הבחור אל האולימפוס כדי שיהיה למשרת, מגיש נקטר לאלים. במסורת היהודית מתייחס מזל דלי אל חודש שבט. בתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל דלי האסטרולוגי.

בני מזל דלי, הם למעשה אינטליגנטים וחברותיים ביותר. יש בהם מרדנות מאוד חזקה לעתים אף מעבר לטעם הטוב. ניכר בהם קושי ליצור אינטימיות וקרבה אמיתית, היות והם שומרים תמיד על ריחוק מסויים, כאילו מתוך חשש, שהדברים לא יכולים להימשך, מצד שני יש בהם רצון חזק לעזור לזולת ולאנושות, אך לרוב קיים קושי ליישם את הכוונות באופן מעשי.

מאפייני המזל:

סמל המזל: גלים.
איבר בריאותי רגיש: מחזור הדם.
אלמנט: אוויר.
אופי בולט: יציב.

תכונות חיוביות: בעלי חשיבה מקורית, אינטלקטואלים, בעלי יכולת המצאה, מתקדמים לפני דורם, עצמאיים, ידידותיים, אידיאליסטים, מחפשים שינויים, אנשים שהמניע שלהם הוא לפעול לטובת הזולת.

נאמנות: חוסר יכולת להיות בקשרים מחייבים וממוסדים עם בן/בת זוג כתוצאה מהרצון לחופש.

תכונות שליליות:

עצבניים, חסרי יכולת לתת רגשית מעצמם עד הסוף, עקשניים, בעלי אופי מרדני, סוטה, לוחם במוסכמות, מתנתקים בפתאומיות מחברים ואנשים.

מקצועות מתאימים:

מקצועות מחשב, אלקטרוניקה והמדיה המתקדמת לסוגיה השונים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

במחצית השנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית המשפחה הקרובה שלכם. המעגל הקרוב לכם יעניק את התמיכה הנכונה לכם למילוי תוכניותיכם.

השנה זו ההזדמנות לפתור בעיות ישנות שהציקו לכם מזמן וגם מהילדות המוקדמת. זוהי תקופה מצוינת שבה אנשים קרובים יקשיבו לכם ויבואו לקראתכם בלב פתוח כדי לשמוע ולהקשיב לכם ממקום נקי, על מנת שתוכלו לסגור מעגל.

בהמשך המחצית השנייה של השנה יעבור כוכב השפע לבית היצירה והילדים שלכם ואז ייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות בתחומים אלה.

קושי;

האירועים אותם אתם חווים בכל התקופה האחרונה הינם כאלה שגורמים לכל תפיסת העולם שלכם להשתנות ואתם מבינים עכשיו שההתייחסות שלכם לחיים התאימה לתקופה שהייתה, אך מעכשיו אתם זקוקים להתנהלות אחרת בחיים.

זה הזמן להתבונן על עצמכם ממרחק ולראות מהם הדברים הדורשים שינוי בחייכם. בין פברואר ליוני 2012, תהייה זו תקופה שבה תאלצו להסתגל לנסיבות הקיימות ולזרום עם החיים.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן