אופנה

שיתוף פעולה בין מותג האופנה הבינלאומי ® Kenneth Cole לבין דלתא גליל תעשיות

0
0

דלתא גליל, חתמה על הסכם רישיון לעיצוב ושיווק מוצרי הלבשה תחתונה וגרביים, תחת מותגים בבעלות ® Kenneth Cole ◄ חלק מהקולקציות, יושקו מסתיו 2012, וישווקו בחנויות כלבו ובחנויות מתמחות ברחבי העולם ◄ אייזיק דבח, מנכ”ל דלתא גליל; “יכולותיה הגבוהות של “דלתא גליל” בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, יתרמו לפיתוח עסקים תחת מותג Kenneth Cole® והמשך צמיחתה של דלתא”.
שיתוף פעולה בין מותג האופנה הבינלאומי ® Kenneth Cole  לבין דלתא גליל תעשיות
שיתוף פעולה בין מותג האופנה הבינלאומי ® Kenneth Cole לבין דלתא גליל תעשיות

חברת “דלתא גליל”, הודיעה היום (חמישי), כי חתמה על הסכם רישיון בינלאומי לעיצוב, ייצור, שיווק ומכירה, תחת המותגים היוקרתיים Kenneth Cole New York, Reaction Kenneth Cole ו- Unlisted, a Kenneth Cole Production של גרביים ומוצרים בתחום הלבשה תחתונה לנשים ולגברים.

הרישיון כולל את הזכות לייצר ולשווק את המוצרים בארה”ב, וקנדה באופן בלעדי, ואת הזכות לייצר ולשווק את המוצרים ביתר העולם, באופן לא בלעדי.

ההסכם נחתם לתקופה של 4 שנים, עד דצמבר 2015, עם אפשרות הארכה לתקופה של ארבע שנים נוספות, בכפוף לעמידה בתנאים שנקבעו בהסכם.

הפעילות על פי הסכם הרישיון, הינה סינרגטית לפעילות החברה, ויש בה, כדי להגדיל את נתח הפעילות הממותגת של החברה ולתרום לצמיחתה. החברה מעריכה כי היא תתחיל לשווק מוצרים תחת המותגים, בעונת הסתיו של שנת 2012.

אייזיק דבח, מנכ”ל דלתא גליל, אמר; “Kenneth Cole, הוא מותג ידוע בענף האופנה, ומהווה תוספת חשובה לפלח הפעילות הממותגת שלנו. יכולותיה הגבוהות של “דלתא גליל” בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, יתרמו לפיתוח עסקים תחת המותג Kenneth Cole, ולהמשך צמיחתה של דלתא”.

◄ אודות דלתא גליל

דלתא גליל, הנה חברה גלובלית, מובילה המשווקת מוצרי הלבשה לגברים, נשים, וילדים. מאז הקמתה בשנת 1975, החברה, חרתה על דגלה ליצור מוצרים על פי תפיסת עולם של “Body Before Fabric”, תוך שימת דגש שווה על נוחות, אסתטיקה, ואיכות. דלתא עוסקת בעיצוב, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה וגרביים לנשים, גברים וילדים.

על לקוחות החברה נמנות בין השאר רשתות קמעונאיות מובילות כמו: Wal-Mart, Target, Victoria’s Secrets, Marks & Spencer, J.C.Penney, Kohl’s, Hema, וכן מותגים מובילים הכוללים בין היתר; Nike, Calvin Klein, Hugo Boss, Maidenform, Tommy Hilfiger, Spanx, ועוד.

כמו כן, החברה מוכרת את מוצריה תחת מותגים להם קיבלה זיכיון הכוללים בין השאר את; Maidenform®, Converse® Wilson®, MLB®, Hilfiger®, Lucky®, ועוד וכן תחת המותג; KN Karen Neuburger אשר בבעלותה.

בישראל, מוכרת החברה את מוצריה תחת מותגים להם קיבלה זיכיון הכוללים בין השאר את: Disney, NICI, Keds, Puma, Nike ועוד וכן מותגים אשר בבעלותה וכוללים את; “מאצ’תונים”, “יודפת”, “Comfort”, “Punch”, “Touch”, ו”דלתא”.

◄ אודות Kenneth Cole®

חברת Kenneth Cole, מעצבת ומשווקת מגוון רחב של ביגוד, הנעלה, תיקים ואקססוריז, תחת המותגים; Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, Unlisted and Le Tigre, בנוסף למותג ההנעלה Gentle Souls.

החברה נוהגת להעניק זיכיונות לייצור בגדי גברים, נשים וילדים בנוסף לתכשיטים, שעונים, משקפיים ואקססוריז נוספים. ניתן לרכוש את מוצרי החברה בחנויות כל-בו מובילות, חנויות המותג הפזורות ברחבי העולם, ודרך אתר האינטרנט הייעודי.

מידע נוסף על החברה, זמין באתר Kenneth Cole

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן