אילת

אילת, זכתה בדירוג המרבי בתחרות “קריה יפה בישראל” של המועצה לישראל יפה

0
0

דגל יופי לעיר אילת; זכתה, בקטגוריית הערים הבינוניות לצד העיר נתניה, שזכתה בדגל היופי לערים גדולות, והעיר יקנעם, בקטגוריית הערים הקטנות ◄ התואר; ’דגל היופי’ של המועצה לישראל יפה, ניתן בזכות טיפוח, ניקיון ושיפור חזות פני אילת. במהלך סיורי וועדות השופטים הושם דגש על המרחב היישובי, אמצעים לשירות הציבור, שטחים ציבוריים ואיכות הסביבה.
אילת, זכתה בדירוג המרבי בתחרות
אילת, זכתה בדירוג המרבי בתחרות “קריה יפה בישראל” של המועצה לישראל יפה

אחרי שנים של השקעה חסרת תקדים במרחב הציבורי, הגיעה ההכרה בשיא יופייה של העיר אילת. שלשום (א’), קיבלה לידיה עיריית אילת את התואר הנכסף והנחשק ביותר; ’זוכת דגל היופי’. ראוי לציין, כי מתוך 119 ערים ויישובים שהשתתפו בתחרות, זכו רק שלוש ערים (אילת, נתניה, והעיר יקנעם) בדגל היופי, אשר מהווה את הדירוג הגבוה ביותר.

את דגל היופי, קיבל בשם העירייה, מר פיליפ אזרד מנכ”ל עיריית אילת, שליווה את וועדות השיפוט בביקורם באילת, לאורך כל שלבי התחרות.

התואר ’דגל היופי’, ניתן בזכות טיפוח, ניקיון ושיפור חזות פני העיר אילת. במהלך סיורי וועדות השופטים הושם דגש על המרחב היישובי, אמצעים לשירות הציבור, שטחים ציבוריים ואיכות הסביבה. לבקשת השופטים, נעשו סיורים בשכונות הותיקות, בין היתר ביקרו השופטים בבית ספר יעלים ובמתנ”ס, ב’כיפה האקולוגית’, ובשכונת איזידור.

השופטים, התרשמו ממוסדות הציבור המטופחים, שדרוג הפארקים הציבוריים, הגינון במרחב הציבורי, מתקני כושר בפארקי הספורט, שבילי האופניים, שילוט החוצות וריהוט הרחוב האיכותי ברחבי העיר אילת. כמו כן, שדרוג כבישים ורחובות, שדרוג החופים, מרכזי המיחזור, כיכרות מטופחות ועוד.

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, לאחר הזכייה, אמר, כי; “עיצוב וטיפוח פני העיר משפיעים על המודעות לערכי סביבה ולאיכות חיים, ויוצרים עיר יפה יותר למען תושבי אילת ואורחיה, עיר נעימה ומזמינה הדוחה אלימות. הזכייה בדגל היופי, מהווה תמורה למשאבים הרבים שמשקיעה העירייה וזו ללא ספק גאווה”.

כאמור, שלשום (א’), הכריזה ’המועצה לישראל יפה’ על הזוכים בתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה 2011”, שנערכת זו השנה ה-18. בטקס שנערך במעמד סגן ראש הממשלה ושר הפנים מר אלי ישי, יו”ר מרכז השלטון המקומי מר שלמה בוחבוט, יו”ר מרכז המועצות המקומיות מר שמוליק ריפמן, ויו”ר המועצה לישראל יפה מר אברהם כץ-עוז, הוכרזו הזוכים בדגל היופי, והוענקו תעודות לרשויות המקומיות שקיבלו אותות הערכה שונים, מבין 119 ערים וישובים מכל הארץ שהשתתפו בתחרות.

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי

העיר אילת, זכתה, כאמור בקטגוריית הערים הבינוניות לצד העיר נתניה שזכתה בדגל היופי לערים גדולות, והעיר יקנעם בקטגוריית הערים הקטנות.

סמנכ”ל המועצה לישראל יפה, מר ויצמן משיח, מסר, כי; “התחרות השנתית לרשויות היא כלי מרכזי בהטמעת שיח ועשייה של איכות סביבה ואיכות חיים בסביבה האורבאנית ובשלטון המקומי.

המרחב העירוני, הוא זה שמעצב בפועל את איכות חייהם של תושבי ישראל, ואנו במועצה לישראל יפה, רואים שליחות בשיפור מרקם החיים היומיומי של כולנו”.

◄ אודות המועצה לישראל יפה

’המועצה לישראל יפה’ היא עמותה ציבורית שהוקמה בשנת 1968, במטרה לקדם את איכות החיים בישראל ומפעילה רשת של כ-2,000 מתנדבים בכל רחבי הארץ. עיקר עיסוקה של המועצה בא לביטוי בפרויקטים של הסברה וחינוך.

בין היתר המועצה לישראל יפה, משמשת כזכיינית של משרד החינוך ושל צה”ל ללימודי סביבה, ומפעילה תכניות חינוך ומרכזי מבקרים מטעם רשויות שלטוניות שונות. כמו כן, פועלת המועצה בשירות גופים משקיים פרטיים כשהיא מסייעת להם לממש את פעילות האחריות התאגידית שלהם. יו”ר המועצה הוא אברהם כץ-עוז, ומנכ”ל המועצה הוא אשל סגל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן