מגדל תפן | Migdal-Tefen

ראש המועצה המקומית מגדל תפן: אני קורא לכל תושבי הגליל לשמור על איפוק

0
0

צביקה כהן, ראש המועצה המקומית תעשייתית מגדל תפן; “דווקא בימים אלה, של תקופת “עשרת ימי תשובה” בהם אנו עומדים כעת וזהו הזמן, עבור כל אחד מאיתנו, לעשות את חשבון הנפש שלו, גם לגבי יחסיו עם שכניו”.
ראש המועצה המקומית מגדל תפן: אני קורא לכל תושבי הגליל לשמור על איפוק
ראש המועצה המקומית מגדל תפן: אני קורא לכל תושבי הגליל לשמור על איפוק

צביקה כהן, ראש המועצה המקומית תעשייתית מגדל תפן, גינה בתוקף את הצתת המסגד בכפר טובא-זנגריה שבגליל, כל פגיעה במקומות קדושים, וההפגנות שהחלו בעקבותיה.

כהן, קרא לכל הצדדים לשמור על איפוק; “אין להשלים עם פגיעה חמורה כל-כך בבית תפילה, של כל דת באשר היא, אולם אני קורא לכל הצדדים לשמור על איפוק, ולהניח לאנשי כוחות הביטחון למצוא את האחראים ולהביאם לדין.

“אנו עומדים כעת בתקופת “עשרת ימי תשובה”, וזהו הזמן, עבור כל אחד מאיתנו, לעשות את חשבון הנפש שלו, גם לגבי יחסיו עם שכניו.

אנו במועצה המקומית תעשייתית מגדל-תפן, נמשיך לפעול, כדי להבטיח יחסי שכנות טובים ולהביא שגשוג וצמיחה לתושבי האזור כולם”. סיכם כהן, ראש המועצה המקומית מגדל תפן.

◄ המועצה המקומית תעשייתית מגדל תפן

שטח שיפוטה של מגדל תפן, הינו כ- 2700 דונם, המועצה נוסדה בשנת 1991, לאחר פירוק המועצה האזורית מרכז הגליל, הינה המועצה המקומית התעשייתית הראשונה בצפון, ומהווה, מודל ייחודי של מועצה מקומית אשר בתחומה פועלים אך ורק מפעלי תעשייה, והם “תושביה” היחידים.

באזור התעשייה, שוכן גן התעשייה תפן, חממה לתעשיינים ויזמים בראשית דרכם. גן התעשייה בתפן הינו גן התעשייה הראשון שבנה סטף ורטהימר, אחריו נבנו גני תעשייה נוספים – בתל חי, בעומר ובלבון.

המקומית תעשייתית מגדל תפן

מפעלי תפן, נהנים משטחים נרחבים לתעשייה, תשלומי ארנונה נמוכים יחסית, המופנים לפיתוח נוסף של התעשייה במקום, תשתית ומערכת כבישים מפותחת, טיפוח הסביבה ועוד. המועצה המקומית, שוקדת על הרחבת תשתית התעשייה.

עיסוקה של המועצה מגדל תפן, הינו במתן שרות למפעלי התעשייה בתחומה וביצירת סביבת עבודה נוחה, נעימה ויעילה למפעלי תעשייה מוטי ייצוא.

המועצה, הוקמה במתכונת זו, כדי ליצור מוקד של תעשייה יוצרת ומייצאת בגליל, תעשייה המספקת תעסוקה אתגרית ואיכותית לתושבי האזור ותורמת להקמת חברה יצרנית ובריאה.

במהלך 14 שנות קיומה התפתח באופן משמעותי אזור התעשייה, בשנים האחרונות, והוא מקיף כ- 62 מפעלים, המעסיקים סה”כ כ- 7,000 עובדים מיישובי הסביבה; יהודים, נוצרים, דרוזים, ו-מוסלמים. במקום מרוכזות תעשיות היי-טק, ותעשיות אחרות, המיועדות בעיקר ליצוא של למעלה ממיליארד דולר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן