אוניברסיטה | מכללה

נשיא האוניברסיטה העברית: מרצים ותלמידים שלנו מפגינים מנהיגות ואחריות חברתית

0
0

נשיא האוניברסיטה העברית פרופ’ בן-ששון; “אין לאוניברסיטה עמדה אחת בשאלות-המשנה העולות על רקע ’המחאה החברתית’ השוטפת את הארץ, אבל יש לשוב ולהדגיש; כי אנו רואים במעורבות חברתית-ציבורית קונסטרוקטיבית שליחות שעלינו לשאת בה. מורים ותלמידים – אלו לצד אלו – יושבים על מדוכת השאלות העומדות על הפרק, נפגשים עם הגורמים הממלכתיים ומציעים הצעות ותוכניות לבניין חברתי-כלכלי”.
נשיא האוניברסיטה העברית: מרצים ותלמידים שלנו מפגינים מנהיגות ואחריות חברתית
נשיא האוניברסיטה העברית: מרצים ותלמידים שלנו מפגינים מנהיגות ואחריות חברתית

נשיא האוניברסיטה העברית פרופ’ מנחם בן-ששון, פרסם אתמול, (חמישי, 1 בספטמבר), הודעת תמיכה במעורבות תלמידי וחוקרי האוניברסיטה בשיח החברתי-כלכלי על רקע המחאה החברתית השוטפת את הארץ בחודשיים האחרונים.

לדברי בן-ששון; “קהילת האוניברסיטה העברית, אינה רק זו העומדת בין 100 האוניברסיטאות הטובות בעולם, בחזית המדע הבין-לאומי. היא מצויה בלב העשייה הציבורית-החברתית בעיר ירושלים ובארץ כולה, וביתר שאת בחודשיים האחרונים. מרצים ותלמידים של האוניברסיטה העברית, הם ראשי הדוברים בנושאים השונים מתוך תחושת אחריות, מנהיגות ונכונות לעסוק גם בנושאים חברתיים”.

עוד אמר פרופ’ בן-ששון; “אין לאוניברסיטה עמדה אחת בשאלות-המשנה העולות על רקע ’המחאה החברתית’ השוטפת את הארץ, אבל יש לשוב ולהדגיש; כי אנו רואים ב’מעורבות חברתית-ציבורית קונסטרוקטיבית’ – שליחות שעלינו לשאת בה. מורים ותלמידים – אלו לצד אלו – יושבים על מדוכת השאלות העומדות על הפרק, נפגשים עם הגורמים הממלכתיים, ומציעים הצעות ותוכניות לבניין חברתי-כלכלי. שיתוף שכזה מתקיים גם בהתכנסויות הציבוריות, אלו שהתקיימו עד היום, ואלו הצפויות בימים הקרובים”.

פרופ’ בן-ששון, הדגיש, כי; “אנו מברכים על העשייה הזו, גאים בתלמידים, בבוגרים ובחברי הסגל ובפעילותם בחזית השיח הציבורי, מתוך אחריות חברתית מלאה ומצפים, כי החברים בקהילת האוניברסיטה העברית, חברי סגל וציבור הסטודנטים כאחד, ימשיכו בתרומתם הקונסטרוקטיבית”.

חוקרים באוניברסיטה העברית, חברים ב’ועדת טרכטנברג’, שהוקמה על ידי ראש הממשלה לבחינת היוקר המחיה בישראל ובצוותי המומחים המייעצים למובילי ’המחאה החברתית’, ו’אגודת הסטודנטים’ של האוניברסיטה, לוקחת חלק פעיל ומרכזי באירועים השונים.

בחודש האחרון, יזמה האוניברסיטה העברית, “שיח מומחים” במוקדי המחאה החברתית בערים ירושלים ואשדוד, בהשתתפות חוקרים לכלכלה, למדיניות ציבורית, לסוציולוגיה, לתקשורת, לפילוסופיה, ועוד.

בשני האירועים, ניהלו המומחים של האוניברסיטה העברית, דיון עם עשרות רבות של משתתפים על כלכלה, חברה, מחאה ועתיד המדינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן