אופקים

יוסי בן שושן, תושב אופקים, הוא ההרוג מנפילת טיל הגראד בעיר באר שבע

0
0

שושן, היה בדרך עם רכבו לאסוף את אשתו שנמצאת בחודש התשיעי להריונה מבית אחיה בעיר באר שבע. שושן, הי”ד ◄ חלק מהרקטות יורטו ע”י מערכת “כיפת ברזל” ◄ דורון מור יוסף, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, הדגיש כי עם הישמע האזעקה על התושבים להיכנס למרחבים מוגנים למשך 10 דקות
יוסי בן שושן, תושב אופקים, הוא ההרוג מנפילת טיל הגראד בעיר באר שבע
יוסי בן שושן, תושב אופקים, הוא ההרוג מנפילת טיל הגראד בעיר באר שבע

מטח של רקטות גראד, נורה אמש (מוצ”ש) לעבר העיר באר שבע, ופגע באזור מיושב. כתוצאה מנפילת אחד הטילים, נהרג אדם אחד; יוסי בן שושן, תושב העיר אופקים בן 38 המוכר כשוערה לשעבר של עירוני אופקים – כך הותר לפרסום הלילה (ראשון), שושן, היה בדרך עם רכבו לאסוף את אשתו שנמצאת בחודש התשיעי להריונה מבית אחיה בעיר באר שבע. שושן, הי”ד, הותיר אחריו אישה בהריון ושתי בנות. הלווייתו של יוסי שושן, תיערך בשעה 16:00 בבית העלמין באופקים. אל בית החולים סורוקה, הובאו עוד עשרות פצועים, מהם שלושה באורח קשה, בהן אישה, שנפצעה אנוש מנפילת הרקטה. גם בשעה זו, נאבקים הרופאים על חייה.

מוקדם יותר אמש, נפצעו שלושה בני אדם באורח קל, כתוצאה מפגיעה של רקטת גראד בבית ב-אופקים. פעוט בן חודשיים, ילד בן 9 וצעיר בן 20 נפצעו באורח קל מרסיסים כתוצאה מפגיעת הרקטה. שלוש רקטות נוספות, שוגרו לעבר העיר – ללא נפגעים או נזק, מאחר והן נפלו בשטחים פתוחים.

דובר צה”ל, תא”ל יואב (פולי) מרדכי, הדגיש היום (ראשון) כי ארגון הטרור חמאס הוא הנושא באחריות להתקפת הטילים על תושבי הדרום, אשר מאיימת על למעלה ממיליון תושבים; “אחרי מתקפת הטרור הרצחנית בגבול המצרי, אנחנו עדים למתקפת ירי של טילים, גראדים, וגם קסאמים, לעבר שטח ישראל. בקרוב יירשם ירי של 100 טילים בסך הכל. חמאס נושא באחריות, הוא אינו תנועה אלא ארגון טרור רצחני המגובה על ידי איראן”, אמר דובר צה”ל.

במהלך השבת, נורו למעלה מ-70 רקטות גראד, קסאם, ופצצות מרגמה לעבר יישובים בדרום הארץ, ביניהם; באר שבע, אשדוד, שדרות, קריית גת, קריית מלאכי, אשקלון, והיישובים הסמוכים.

בשל המצב הביטחוני, המחמיר בדרום הארץ, יפתחו הבוקר (ראשון) המחסנים של רשות החירום הלאומית (רח”ל). בישובי המועצה האיזורית יואב, לא יתקיימו היום לימודים במערכת החינוך בגיל הרך, ובקיטנות. ע”פ הנחיית פיקוד העורף, תתאפשר פעילות במקלטים או במרחבים מוגנים תקניים.

◄ פיקוד העורף, להישאר בקרבת מרחבים

פיקוד העורף, הנחה את תושבי העיר באר שבע וישובי הדרום, להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. בהישמע אזעקה או קול נפץ, יש להיכנס מיידית אל המרחב המוגן. התושבים מתבקשים שלא להגיע לאזורי הנפילות. גם תושבי היישובים הסמוכים לגדר המערכת נקראים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים.

דורון מור יוסף, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, הדגיש, כי עם הישמע האזעקה על התושבים להיכנס למרחבים מוגנים למשך 10 דקות”.

“כל הנפגעים בימים האחרונים, היו כאלה שיצאו מהמרחב המוגן אחרי דקה או אפילו פחות ממנה. לא צריך לצאת מן המרחב המוגן לפני עשר דקות. הנפגעים נפגעו מטיל נוסף שהתפוצץ, אחרי שיצאו מ’המרחב המוגן’”, אמר אל”מ מור יוסף.

אל”מ מור יוסף, הדגיש, כי “אם מתבצע ירי נוסף, לאחר שהושמעה אזעקה, תשמע אזעקה נוספת. לאחר שסייר בזירת פגיעת הגראד בבאר שבע, אמר אל”מ מור יוסף, כי; “שלושה מטרים מהמקום בו נפלה הרקטה, בתוך הבית היה רסס של חלונות בלבד. צריך להישאר במרחבים המוגנים, שם התושבים מוגנים”.

“אנחנו ערוכים, תגברנו את מרחב הדרום ותגברנו את עיריית באר שבע בחיילים המסייעים מול התושבים ומול פתיחת המקלטים. ההנחיות שאנחנו מעבירים בשלב זה, מספקות כדי להציע את הפתרונות עבור התושבים”, סיכם אל”מ מור יוסף.

◄ צה”ל ימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה

מוקדם יותר, במהלך השבת, נורו למעלה מ-30 רקטות גראד, קסאם ופצצות מרגמה לעבר יישובים בדרום הארץ, ביניהם; באר שבע, אשדוד, שדרות, קריית גת, קריית מלאכי, אשקלון, והיישובים הסמוכים. בשעות הצהריים, נפלו שתי פצצות מרגמה בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול – ללא נפגעים או נזק.

בתגובה, תקף צה”ל, בשעות הצהריים, באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר, חוליית מחבלים בצפון הרצועה, דקות ספורות לאחר שביצעו ירי פצצות מרגמה לעבר שטח מדינת ישראל. זוהתה פגיעה במחבלים.

צה”ל, לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה”ל, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן