טכנולוגיות תקשורת

מפעיל סלולארי חמישי, יוצא לדרך: קבוצת “גולן טלקום”, הפקידה ערבות בסך 360 מיליון ₪

0
0

שר התקשורת משה כחלון; “כניסה של מפעיל סלולארי נוסף תביא להגברת התחרות ולהוזלת המחירים לצרכן” ◄ נציגי קבוצת “גולן טלקום”, שהפכה מפעילת הסלולר החמישית בישראל, הצהירו, כי בכוונתם להיכנס לתחרות כבר בראשית שנת 2012
מפעיל סלולארי חמישי, יוצא לדרך: קבוצת
מפעיל סלולארי חמישי, יוצא לדרך: קבוצת “גולן טלקום”, הפקידה ערבות בסך 360 מיליון ₪

נציגי קבוצת “גולן טלקום”, שהצעת המחיר שלה במכרז הסלולר, הייתה הרביעית בגודלה, וזכתה במכרז הסלולר, הגיעה הבוקר (ראשון) לירושלים, להפקיד את הערבות בסך 360 מיליון ₪, בידי יו”ר ועדת המכרזים להכנסת מפעילים סלולאריים נוספים, ד”ר אסף כהן, במעמד שר התקשורת מר משה כחלון ומנכ”ל המשרד מר עדן בר טל.

בפגישה, הצהירו, נציגי קבוצת “גולן טלקום”, שהפכה מפעילת הסלולר החמישית בישראל, כי בכוונתם להיכנס לתחרות בשוק הסלולארי כבר בראשית שנת 2012.

כזכור, הייתה קבוצת “גולן טלקום” הזוכה, אחרי שתי פסילות, של שתי קבוצות תקשורת אשר לא עמדו בתנאי המכרז של משרד התקשורת, לגייס ערבויות בנקאיות להצעות המחיר שהן הגישו, ובעקבות כך, החליטה ועדת המכרזים להעביר את הזכייה ל’גולן טלקום’, שהציעה מחיר של 360 מיליון שקל בלבד, ובכך החליפה גולן טלקום את קבוצת סלקט, ש… החליפה את קבוצת מרתון.

בראש קבוצת גולן טלקום, עומד מר מיכאל גולן, היזם והמנכ”ל, המחזיק בכ-50% מהמיזם. מר גזבייה ניאל, שהינו בעל השליטה בחברת התקשורת הצרפתית איליאד פרי, מחברות התקשורת הגדולות בצרפת מחזיק בכ-30% מהמיזם, והאחים פריינטה, הבעלים לשעבר של מותג האופנה נפנף מחזיקים בכ-20%. מר אורן מוסט הוא הנשיא הקבוצה ומנהל התפעול הראשי.

המפעילה החדשה, הנוספת שאושרה באחרונה, והמצטרפת לתחרות, היא; חברת מירס, שהייתה החברה הראשונה שזכתה במכרז, הפכה למפעיל הרביעי, לאחר שהצליחה לגייס ערבות בנקאית של 705 מיליון שקל. כאשר לסכום יתווספו עוד כ-1-1.5 מיליארד שקל, עבור פריסת התשתיות, השיווק ועוד.

עתה עם כניסתו של מפעיל סלולארי חמישי, לא נותר אלא להמתין ולראות האם כניסת המתחרים החדשים לשוק הסלולר בישראל, תגביר את התחרות גם לאור מחירי הסלולר בארץ הגבוהים מאד, וזאת על רקע הצהרותיו, של מר מיכאל גולן, כי בכוונתו להציע למשתמשי הסלולר שיצטרפו לשירותי “גולן טלקום”, חיוב על בסיס של’מחיר קבוע’ תמורת חבילת השירותים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן