מטבחים

אקרמן מטבחים, פורטל המטבחים: מגיש טיפים מנצחים לעיצוב מטבחים

מה הן מגמות עיצוב מטבחים, כיצד נדע על עיצוב מטבחים באיכות, איך נעמיד את תאורת מטבח, ובכלל איך נתכנן ונעצב את המטבח? אתר אקרמן מטבחים (Amitbachim.co.il), פורטל המטבחים של ישראל, מנסה להשיב על כך במספר טיפים חיוניים.
0
0
אקרמן מטבחים, פורטל המטבחים: מגיש טיפים מנצחים לעיצוב מטבחים
אקרמן מטבחים, פורטל המטבחים: מגיש טיפים מנצחים לעיצוב מטבחים

על פי ההגדרה הרווחת מטבח, הינו חדר בבית המגורים המשמש להכנת מזון. כיום, מטבח הוא לא רק כזה. היום המטבח המודרני, הוא מושג רחב הרבה יותר, כמו השימושים שנעשים בו בטכנולוגיות מתקדמות, הפותחות למשל את הדלתות בנגיעה קלה. המילה; מטבח, גם משמשת במובן מושאל ככינוי לתרבות הקולינרית של עם או אזור מסוים. אין ספק, כי מדובר באזור חשוב אם לא האתר המרכזי, הנוגע מאד לחיי היום יום שלנו, לכן, חשוב להשקיע בו. ישנם המון סגנונות עיצוב מטבחים מודרניים, מאיים למטבח הקלאסי, ועד שילוב נוח של איזור העבודה המקנה למבשל איזור נוח וכייפי לעבודה.

שלא כמו שאר חדרי הבית; מטבחים, הם אזורים מיוחדים ומלאי חיים בבית. עיצוב מטבחים מנצח, הוא כזה שישלים את עיצוב הבית, ישלב תאורה מתאימה אשר תקנה תחושת מרחב במקומות הצרים, וכמובן, לא שכחנו את קווי העיצוב המודרני, הצבעים, הנוחות והתעלומה שבין ’עיצוב מטבחים פתוחים’ לבין מטבחים סגורים, את כל התשובות תקבלו, כאן; עיצוב מטבחים, נכון כמו זה של אקרמן מטבחים (Ackerman Kitchens), הוא כזה שישלים את עיצוב הבית, ויקנה תחושת ביתיות במטבח.

עיצוב, שתפס תאוצה בשנים האחרונות בא בגוון השחור/לבן, ובצבעים הבולטים, תמיד תוכלו להשלים אותו באמצעות הצבת אגרטל מושך, שישבור את קווי העיצוב במטבח.

תאורה טיפים מנצחים;

תאורה, תופסת תפקיד מרכזי כאשר אנו מדברים על ’עיצוב מטבחים מודרני’, התאורה, תרחיב “שטחים מתים” ותאפשר מתן תאורה לעבודה נוחה במטבח. מגמות עיצוב מטבחים מודרניות, יתחשבו בתאורה נכונה. תאורת מטבח חמה וביתית היא תאורה טבעית – עיצוב מטבחים מבחינת התאורה, ישתמש בצבעים בהירים, ובמשטחים המחזירים אור, בנוסף ציפויים מבריקים, אשר יגדילו את השפעת האור הטבעי במטבח, כיום מומחי עיצוב מטבחים, ישתמשו לרוב בנורות דקות מן הסוג; T4 או T5, כאשר ברור, כי תאורה פלורוסנטית, אינה מתאימה בדיוק למטבח בגוון; חום.

שילובי הנדסת אנוש ונוחות בנגיעות עיצוב;

ברחבי הארץ, נוכל להיתקל במספר גופים שיתאימו עבורנו “הנדסת אנוש”, בשילוב עיצוב מטבחים מושלם למראה, במילים אחרות; נוחות העבודה תשתלב בקלות יחד עם העיצוב שתבחרו לעצמכם. חברות עיצוב מטבחים, מאפשרות שירות של מומחים שיתאימו למענכם את כל מבוקשכם, מהמדדים שיתאימו למטבח, ועד המלצות עיצוב ותאורה. היופי בסיפור הזה הוא שהתשלום כולל, והשירות ניתן מאותה חברת מטבחים עצמה במסגרת הרכישה.

עיצוב מטבחים, תוך תכנון הנדסת אנוש, יכלול שילובים המתבטאים בארונות הזזה, לחיצות קלות לפתיחה, ואפילו חישובי מרחקים רלוונטיים לעבודה ותחושת מרחב ונוחות לסועד. במילים אחרות; איכות. תוכלו להתרשם, ולקבל מעט יותר מידע בעמוד עיצוב מטבחים, המסביר ומעמיק בנושא זה.

▼ עיצוב מטבחים פתוחים וסגורים טיפים מנצחים;

עיצוב מטבחים פתוחים – מטבחים פתוחים שונים לחלוטין, ממטבחים סגורים, העיצוב שונה, הצרכים שונים, וכמובן המראה פשוט לא אותו הדבר. עיצוב מטבחים פתוחים, יכלול אי למטבח, פינת ישיבה, נוחות וסטנדרטים גבוהים יותר, וכך גם העלות. מטבח פתוח, צריך להתאים למבנה הבית, ולכן לא תמיד משתלב היטב על אף הרצון העז.

עיצוב מטבחים סגורים – יכלול בדרך כלל יחידה או שניים של ארונות מטבח תלויים ונפתחים, השיש הכיור ופינת העבודה יישארו במקומם בצורה סטנדרטית, עיצוב מטבחים סגורים אינו מכיל אקט עיצובי כמו מטבחים פתוחים, אך עדיין יכול להיות מדהים.

שילוב נוח של איזור העבודה המקנה למבשל איזור נוח וכייפי לעבודה
שילוב נוח של איזור העבודה המקנה למבשל איזור נוח וכייפי לעבודה

תוכלו להקנות אקט עיצובי בשבירת מראה, וגוון העיצוב ברכישת חיפוי למטבח בסגנון שישבור את העיצוב הכללי. טיפ; מאמר המסביר על סגנונות עיצוב מטבחים מודרניים ומטבחים כפריים.

רועי אקרמן, מבעלי אתר אקרמן מטבחים – פורטל המטבחים של ישראל, מסביר, כי הפורטל שלו, בנה מערכת נוחה המאפשרת לכל אדם החפץ, ולמצוא ולהתרשם מכל העיצובים של כל החברות, בכתובת אחת המרכזת את מרבית החברות המובילות שמתמחות בעיצוב מטבחים.

אקרמן, ממהר להבהיר, כי; “תנו לנו לרדוף אחרי חברות המטבחים, בשבילכם, לאחר ההתרשמות מן החברות בפורטל “אקרמן מטבחים”, כל שנותר לכם, רק להשאיר פרטים, ולקבל הצעות והצעות מחירי מטבחים מכל החברות. ככה משווים, ואחר כך, בשיקול דעת, מחליטים מהי באמת ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם…”.

בעבר משלהי המאה ה-18, עם גילויי אמצעי חימום חדשים (המבוססים על חשמל או גלי מיקרו), השתנה צורתו, מראהו ומבנהו של המטבח משמעותית. כך גם צורתו של המטבח, הייתה התרחבות השימוש וצנרת מים זורמים (אף שזו הומצאה כבר באלף השלישית לפני הספירה) – והוספת כיורים למטבח, פתרה את הצורך בהבאת מים מן הפלג הסמוך או הבאר הסמוכה בדומה לכך, רואה רועי אקרמן, מאתר “אקרמן מטבחים”, כי כיום אין צורך בחיפוש נואש ומתיש אחר חברות עיצוב מטבחים, הוא מביא לכם אותן, עד לבאר שלו. תרצו תשתו… תחליט בעצמכם.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן