אופנה

רשת נעלי To Go, נפרדת מהפרזנטורית מירי בוהדנה שליוותה הרשת ב-4 עונות האחרונות

0
0

מאיר נג’יבי, מנכ”ל ובעלים רשת נעלי “TO GO”; “לאחר תקופה ממושכת לצידה של בוהדנה, החלטנו להיפרד ממנה, בהרבה אהבה והוקרה לתרומתה, מתוך רצון לקחת את המותג קדימה לכיוון מעט שונה של שפה תקשורתית, וזאת במטרה לצמוח ולהגיע לקהלי יעד נוספים.
רשת נעלי To Go, נפרדת מהפרזנטורית מירי בוהדנה שליוותה הרשת ב-4 עונות האחרונות
רשת נעלי To Go, נפרדת מהפרזנטורית מירי בוהדנה שליוותה הרשת ב-4 עונות האחרונות

רשת “נעלי To Go”, נפרדת מהפרזנטורית הצמודה בשנתיים האחרונות, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה, שליוותה את החברה במשך 4 עונות, החל מעונת סתיו-חורף 2009-2010, ומובילה את קמפיין החברה הנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011.

במסגרת הקמפיין הראשון של בוהדנה, לרשת נעלי To Go, לעונת סתיו-חורף 2009-2010, היא צולמה בקונספט מוזיקלי בדמותה של הזמרת האהובה עליה ביונסה, בקמפיין שצולם בשחור-לבן. עונה אחרי, אביב-קיץ 2010, הדוגמנית

בוהדנה, צולמה במראה בינלאומי לקטלוג שעשה מחווה לבירות האופנה בעולם, כמדריך אופנה עולמי בשיתוף Time out.

בעונת סתיו-חורף 2011, כשמירי בוהדנה, הייתה בחודש השביעי להריונה, היא צולמה בלוק חורפי נוסטלגי, שלצידה הדוגמנית הצעירה מורן נימני, המסומנת בסוכנות ADD, כממשיכה הטבעית שלה ונבחרה על ידה לכבב לצידה, ובקמפיין האחרון והנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011, צולמה בוהדנה, בקונספט מולטי סטיילינג הלוקח השראתו מטרנד הקולור-בלוק בצבעוניות חזקה.

מאיר נג’יבי, מנכ”ל ובעלים רשת נעלי “TO GO”, מוסר: “ראשית, אנו מודים למירי בוהדנה, על שליוותה את הרשת שלנו בשנתיים האחרונות לאורך 4 עונות, ועל תרומתה הרבה למותג TO GO.

לאחר תקופה ממושכת לצידה של מירי בוהדנה, החלטנו להיפרד ממנה, בהרבה אהבה והוקרה לתרומתה, מתוך רצון לקחת את המותג קדימה לכיוון מעט שונה של שפה תקשורתית, וזאת במטרה לצמוח ולהגיע לקהלי יעד נוספים.

מירי בוהדנה, מסיימת דיגמון עבור נעלי To Go, לאחר עונה רביעית

בימים אלו, אנו בוחנים פרזנטוריות פוטנציאליות חדשות, ואין ספק שהן יצטרכו להיכנס ל”נעליים גדולות” מאוד שמירי בוהדנה, משאירה אחריה. אנו מאחלים למירי הצלחה בהמשך דרכה ורואים בה חלק ממשפחת TO GO”. סיכם נג’יבי.

אודות רשת נעלי TOGO

רשת נעלי “TOGO”, מונה כיום 66 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY, כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.

קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות.

הקולקציה, של נעלי “TOGO”, מעוצבת בקפידה ע”פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו”ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן