כאן מחשבים

Dell, משיקה את מרכז המחקר והפיתוח בישראל

0
0

חברת Dell העולמית, משיקה היום (רביעי, 23.3.2011), באופן רשמי את מרכז המו”פ בישראל ומודיעה במקביל על גיוס נרחב של כוח אדם ◄ דארן תומס, מנכ”ל חטיבת האחסון וסגן נשיא Dell העולמית; “… מרכז המו”פ בישראל, נמצא בקדמת הטכנולוגיה בתחום פתרונות האחסון ומחשוב הענן, ואנו צופים, כי הישגיו בתחומי המחקר והפיתוח יתרמו באופן משמעותי להמשך חיזוק מעמדה של Dell כשחקן מוביל בתחומים אלו”.
Dell, משיקה את מרכז המחקר והפיתוח בישראל
Dell, משיקה את מרכז המחקר והפיתוח בישראל

ענקית המחשבים ומוצרי האלקטרוניקה מהגדולות בעולם, דֵל (Dell), הודיעה היום (רביעי, 23.3.2011), בתל אביב, על השקתו הרשמית של מרכז המחקר והפיתוח בישראל.

בשנה האחרונה, מאז רכשה Dell העולמית את חברת Exanet הישראלית, השקיעה החברה בהנחת התשתיות, בניית המרכז והטמעתו כחלק אינטגרלי מחטיבת האחסון של Dell וכעת משיקה החברה את המרכז בישראל.

מרכז המו”פ (מחקר ופיתוח) החדש של Dell בישראל הוא הראשון מסוגו בארץ, והוא מתמקד בפיתוח טכנולוגיות אחסון ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים, המוטמעים ב’מוצרי Dell’ בכל העולם.

בראש מרכז המו”פ של Dell בישראל, עומד מר יוסי בן שושן, המכהן גם כמנהל בכיר בחטיבת האחסון של Dell מנהלת הפיתוח של המרכז היא; שירי קרמן-הנדל.

במקביל להשקה, מודיעה ’Dell ישראל’, כי היא צפויה לפתוח בגיוס נרחב של כח אדם למרכז המחקר והפיתוח, כאשר המטרה הראשונית היא להכפיל את כח האדם הקיים עד לסוף 2011, ולבסס את מרכז המו”פ בישראל כמרכז מוביל בעולם. כיום מונה מרכז המו”פ כ-70 עובדים.

דארן תומס, מנכ”ל חטיבת האחסון וסגן נשיא Dell העולמית, אשר הגיע לישראל, לרגל השקת מרכז המו”פ החדש, אמר היוםף “אנו שמחים לצרף היום באופן רשמי את מרכז המו”פ בישראל אל חברת Dell העולמית.

בשנה האחרונה, ליווינו את המרכז בכל שלבי הקמתו וביסוסו לקראת מימוש ייעודו כמרכז מו”פ מוביל ואסטרטגי עבור Dell העולמית”.

תומס, הוסיף, וציין, כי; “מרכז המו”פ בישראל, נמצא בקדמת הטכנולוגיה בתחום פתרונות האחסון ומחשוב הענן, ואנו צופים, כי הישגיו בתחומי המחקר והפיתוח, יתרמו באופן משמעותי להמשך חיזוק מעמדה של Dell כשחקן מוביל בתחומים אלו”.

יוסי בן שושן, מנהל בכיר בחטיבת אחסון המידע של Dell, ומנהל מרכז המו”פ של Dell ישראל, הוסיף, כי; “אנו גאים ושמחים להודיע היום על השקת מרכז המו”פ בישראל.

מאז רכישת Exanet, לפני כשנה, השקענו משאבים רבים בהפיכת המרכז לחלק מ-Dell העולמית. המרכז יתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום האחסון וארגון המידע”.

בן שושן, הוסיף, כי; “במקביל להשקת מרכז המו”פ, אנו פותחים בסבב גיוסים נרחב לאיתור ולקליטת כח אדם איכותי ומובחר להשתלבות במרכז”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן