אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת בן-גוריון, תקיים שת”פ ללימודי עברית עם אוניברסיטת ברנדייס ו-מידלברי

0
0

פרופ’ אביגד וונשק, דיקן קשרים אקדמאיים בינלאומיים של האוניברסיטה; “משמעות ההחלטה לייסד את התוכנית באוניברסיטת בן-גוריון, היא הכרה מצד שני מוסדות יוקרתיים בארצות הברית ביכולות של אוניברסיטת בן-גוריון כמוסד אקדמי בעל ייחודיות בתחומי ההוראה”.
אוניברסיטת בן-גוריון, תקיים שת
אוניברסיטת בן-גוריון, תקיים שת”פ ללימודי עברית עם אוניברסיטת ברנדייס ו-מידלברי

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, אוניברסיטת ברנדייס ומכללת מידלברי בארה”ב, ייסדו תוכנית לימודים משותפת שתועבר באופן בלעדי בשפה; עברית.

התוכנית, אשר תיפתח באביב 2011, תכלול שיעורים באוניברסיטת בן-גוריון. תוכנית הלימודים, הלקוחה מהתכנית לשפה וספרות עברית באוניברסיטת ברנדייס, מיועדת לסטודנטים ללימודי עברית ברמה בינונית- גבוהה, ומתקדמת. סטודנטים מתאימים, יוכלו גם להירשם ישירות לקורסים שמציעה אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

הסטודנטים, ישוכנו במעונות האוניברסיטה, ויושבעו ב’שבועת השפה’ של מכללת מידלברי, כלומר, שמשמעותה; הבטחה לא לדבר באף שפה מלבד השפה הנלמדת. בשלב הראשון, התכנית מיועדת עבור כ-10 עד 15 סטודנטים בסמסטר.

“משמעות ההחלטה לייסד את התוכנית באוניברסיטת בן-גוריון, היא הכרה מצד שני מוסדות יוקרתיים בארצות הברית ביכולות של אוניברסיטת בן-גוריון כמוסד אקדמי בעל ייחודיות בתחומי ה’הוראה’.

הבחירה הזו, הינה הכרה ביכולת המקצועית של מערכת לימודי השפה העברית, שפותחה במסגרת התוכנית לתלמידי חו”ל על ידי צוות מורים מוכשרים ומסורים”.

מסביר פרופ’ אביגד וונשק, דיקן קשרים אקדמאיים בינלאומיים של האוניברסיטה; “התוכנית, תהווה מסגרת מיוחדת להעצמת שיתוף הפעולה עם מוסדות אלו, מתוך תקווה שתהיה בסיס לחשיפת הפעילות של אוניברסיטת בן-גוריון גם בתחומים נוספים של מחקר ופיתוח”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן