כאן נתניה

עיריית נתניה, העניקה מלגות לאמנים בתחילת דרכם

0
0

17 מלגות בסך כולל של 120 אלף ₪, חולקו לאמנים מחמישה ז’אנרים שונים, בטקס מרשים שהתקיים באולם דורטמונד בהיכל התרבות בעיר נתניה ◄ ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, שיבחה את חבר מועצת העיר לשעבר, עו”ד אדיר בנימיני, ששימש בשנת 2007 כיו”ר הראשון של הוועדה לקידום יוצרים בתחילת דרכם
עיריית נתניה, העניקה מלגות לאמנים בתחילת דרכם
עיריית נתניה, העניקה מלגות לאמנים בתחילת דרכם

17 מלגות בסך כולל של 120 אלף ₪, חולקו על ידי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, לטובת יוצרים בראשית דרכם, בטקס מרשים שהתקיים באולם דורטמונד שבהיכל התרבות בעיר נתניה. המלגות הוענקו ליוצרים מחמישה ז’אנרים שונים בתחום התרבות והיצירה – ספרות, קולנוע, מחול, תיאטרון, מוסיקה ואמנות פלסטית.

ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר, נשאה דברים בטקס ושיבחה את עשייתם של היוצרים בראשית דרכם. בטקס נכחו גם מ”מ ראש העירייה, ד”ר אביטל לאופר הממונה על החינוך בעיריית נתניה, וחברת מועצת העיר הממונה על התרבות והאירועים, שושנה (צ’וצ’י) זילברברג – שתיהן חברות הוועדה לעידוד היוצרים.

בין חברי הוועדה גם סמנכ”ל היכל התרבות מר בני אפרים. מזכירת הוועדה, היא הגב’ רינה מרון מ’היכל התרבות’, שאף הפיקה את הטקס בפועל.

בדבריה שיבחה ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, את חבר מועצת העיר לשעבר, עו”ד אדיר בנימיני, ששימש בשנת 2007, כיו”ר הראשון של “הוועדה לקידום יוצרים, נתניה”, בתחילת דרכם.

שושנה (צ’וצ’י) זילברברג: תקציב המלגות גדל פי שניים

מר בנימיני, שהוזמן לטקס על ידי ראש העירייה, נשא דברים בעצמו.

בהיכל התרבות העירוני, ובעיריית נתניה, הודו לכ-20 שופטים מז’אנרים שונים, שנטלו חלק במלאכת הבחירה והענקת המלגות. הטקס כלל גם קטעים אמנותיים של שירה ותיאטרון.

הוועדה לעידוד אמנים בתחילת דרכם, הוקמה על ידי עיריית נתניה בשנת 2007, ומאז היא מעניקה בכל שנה מלגות לאמנים בתחילת דרכם לאחר הליך בחירה מורכב וממושך.

מאז שנת 2007, גדל תקציב המלגות באופן משמעותי, והודות לדחיפה עצומה של זילברברג, השנה גדל תקציב המלגות פי שניים, מ-60 אלף ל-120 אלף ₪.

“כחלק מדחיפת תחומי התרבות השונים, קיים צורך משמעותי לדחוף קדימה אמנים אשר נמצאים בתחילת דרכם, וזה בדיוק תפקידה של הוועדה הזו” – אמרה השבוע זילברברג; “חשיבות הנושא רבה, ואני מקווה מאוד שהאמנים שיקבלו את הדחיפה מעיריית נתניה, יידעו לנצל אותה ואת כישרונם כדי להגיע רחוק עם האמנות שלהם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן