כאן רמת השרון

רמת-השרון, העירייה, תפתח אוהל מחאה ומאבק להפחתת מחירי המים ומוצרי היסוד

0
0

החל מיום א’ 13.2.2011, יוקם אוהל מחאה בכיכר העירייה, בו יישבו ראש העיר רוכברגר, והצוות הניהולי הבכיר של העירייה כדי להחתים את תושבי רמת השרון על עצומה הדורשת הפחתה של מחירי המים, הדלק והלחם ◄ ראש העיר, רוכברגר; אני קורא לתושבים, להגיע אל אוהל המחאה, כדי להפגין את הנחישות שלנו להפסיק ולהיות הפרה החולבת של האוצר
רמת-השרון, העירייה, תפתח אוהל מחאה ומאבק להפחתת מחירי המים ומוצרי היסוד
רמת-השרון, העירייה, תפתח אוהל מחאה ומאבק להפחתת מחירי המים ומוצרי היסוד

לאור מחירי המים השערורייתיים וההתייקרות האחרות במשק, החליט ראש עיריית רמת-השרון מר איציק רוכברגר, יחד עם חברי מועצת העיר, לצאת למאבק פומבי, של מחאה אזרחית, נגד מדיניות העושק של הממשלה. במסגרת זו, יוקם, החל מיום א’, 13.2.2011, אוהל מחאה בכיכר העירייה (רחוב ביאליק בסמוך לבניין העירייה), בו יישבו ראש העיר רוכברגר, והצוות הניהולי הבכיר של העירייה, כדי להחתים את תושבי רמת השרון על עצומה הדורשת הפחתה של מחירי המים, הדלק והלחם.

המחאה של העירייה ושל תושבי רמת השרון, תצטרף לחזית המאוחדת של השלטון המקומי, ההסתדרות והתאחדות התעשיינים, במאבק חברתי-אזרחי לעצירת מדיניות העושק הממשלתית, ולומר לממשלה; די, עד כאן!. הציבור מוזמן להגיע לכיכר, לחתום על העצומה ולסייע במאבק.

ראש עיריית רמת השרון מר איציק רוכברגר, כתב במנשר אל התושבים על הקמת אוהל מחאה ועל המאבק להפחתת מחירי המים ומוצרי היסוד, את הדברים הבאים; “מחירי המים השערורייתיים וההתייקרויות האחרות במשק, פוגעים בכל בית בעיר רמת השרון, ובישראל כולה. משום כך, החלטנו לפתוח במאבק נחרץ, יחד ובשיתוף עם מרכז השלטון המקומי, כנגד המדיניות האנטי חברתית של הממשלה.

לא נסכים שהממשלה, תאפשר השתוללות מחירים שאין להם שום קשר עם העלות האמיתית של המים. לא נשלים עם זינוק של המחיר עד פי ארבעה ממחיר המים ששילמנו עד לפני 3 שנים. התירוץ הקלוש של ’רשות המים’, כאילו המחיר נגרם בגלל המחסור הזמני במים פשוט אינו נכון, או במילים אחרות זהו תירוץ שיקרי לחלוטין.

לפיכך, החלטתי, יחד עם חברי למועצת העירייה, לצאת למאבק פומבי, של מחאה אזרחית, נגד מדיניות העושק של הממשלה.
במסגרת זו, נקים החל מיום א’, 13.2.2011, אוהל מחאה, בכיכר העירייה, בו יישב לצידי הצוות הניהולי הבכיר של העירייה, כדי להחתים את תושבי רמת השרון על עצומה הדורשת הפחתה של מחירי המים, הדלק והלחם.

המחאה של העירייה ושל תושבי רמת השרון, תצטרף לחזית המאוחדת של השלטון המקומי, ההסתדרות והתאחדות התעשיינים, במאבק חברתי-אזרחי לעצירת מדיניות העושק הממשלתית ולומר לממשלה די, עד כאן!.

עושק, בתואנה של שמירה על הקופה הציבורית, אינו תחליף להתייעלות. עובדה, בזכות ההתייעלות הצלחנו בשבע השנים האחרונות להימנע מייקור הארנונה העירונית ברמת השרון – וכך נמשיך ונעשה גם השנה.

שילוב הידיים של השלטון המקומי בישראל עם ההסתדרות ו’התאחדות התעשיינים’ הוא צעד חסר תקדים בישראל המשקף את עוצמת הכעס של כולנו ומבטא את התחושה הכללית כי לא נסכים עוד להבליג, לשלם ולשתוק.

אני קורא לכם, להגיע אל אוהל המחאה, כדי להפגין את הנחישות שלנו להפסיק ולהיות הפרה החולבת של האוצר”. כתב ראש עיריית רמת השרון מר איציק רוכברגר, בפנייתו אל תושבי עירו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן