נתניה עיר ירוקה

נתניה: המשרד להגנת הסביבה, יקיים השבוע (ג’), הכנס הראשון לעסקים ב’עיר ירוקה’

0
0

השר להגנת הסביבה, ראש העיר נתניה, בכירי העירייה, ומנהלי החברות הגדולות הפועלות בנתניה, יקיימו, לראשונה, רב שיח מעמיק ורציני על קידום איכות הסביבה בעיר ◄ מרים פיירברג-איכר; “אני מזמינה חברות נוספות בנתניה ובישראל, ובעלי תפקידים ברשויות המקומיות להצטרף אלינו ל’כנס נתניה לעסקים בעיר ירוקה’” ◄ השר להגנת הסביבה גלעד ארדן: “כנס נתניה הוא שיאו של תהליך עירוני”.
נתניה: המשרד להגנת הסביבה, יקיים השבוע (ג’), הכנס הראשון לעסקים ב’עיר ירוקה’
נתניה: המשרד להגנת הסביבה, יקיים השבוע (ג’), הכנס הראשון לעסקים ב’עיר ירוקה’

עיריית נתניה, המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף חברת ’גרינאג’נדה’ לייעוץ סביבתי, פרסמו את רשימת המשתתפים המלאה של הכנס הראשון לעסקים ב’עיר ירוקה’, שיתקיים באמצע השבוע (שלישי, 08.02.2011) בנתניה. בין המשתתפים; מר שלומי גבאי מנכ”ל איקאה ישראל, מר בועז מעוז מנכ”ל חברת ההיי-טק סיסקו, מר אורי רוזנשיין מנכ”ל חברת שנפ לייצור מצברים, מר תמיר דגן מנכ”ל חברת שיכון ובינוי, ומנכ”ל ’מעלה’ מר מומו מהדב, החברה האמונה על אחריות חברתית-סביבתית של העסקים הבכירים בישראל.

כל המנכ”לים, ישתתפו ב’פאנל’ שידון בקשרים שבין ארגונים ועסקים תחת המטריה של ’חשיבה ירוקה’, בהנחייתו של מר אלי דלל, מ”מ וסגן ראש העיר נתניה. יחד איתם תשב בפאנל ד”ר אורנה חנס מנהלת ביה”ס איתמר בעיר נתניה אשר תדון גם היא בעניינים הירוקים בתור גוף עצמאי-כלכלי במרחב העיר נתניה.

ולא רק העסקים הגדולים הארציים הפועלים בעיר, יקבלו ביטוי ב”כנס נתניה לעסקים בעיר ירוקה”. לדוגמא; אבישי ישראל זכיין סניף ’ארומה’ בעיר נתניה, ישב גם הוא בפאנל אחר, שייבחן איך ניתן לפתח ’עסקים ירוקים’ בעיר, ומה הוא תהליך ההחלטות והביצוע שצריך כל גוף לעבור במטרה להגיע ליעדים ירוקים ומשמרי סביבה.

דוברים נוספים בכנס, יהיו פול ויטל אדריכל העיר נתניה, אשר ידבר על הפערים בין התכנון לביצוע ב”חשיבה מקיימת”, יוסי ענבר מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה, ואורחים מהעיר באר שבע, שיציגו דגם של התחדשות עירונית, לצד דוברים מהאקדמיה.

אורח מיוחד בכנס, יהיה ראש עיריית בורנמוט, (עיר תאומה לעיר נתניה), מר גארי גולדבארט, שיציג את המודל האנגלי לדיאלוג ירוק בין עסקים לרשות המקומית.

יפתח את הכנס, אורח אישי של הגב’ מרים פיירברג-איכר, ראש העיר נתניה, השר גלעד ארדן הממונה על הגנת הסביבה, המגיע לכנס ביחד עם מנכ”ל משרדו, ד”ר יוסי ענבר, ובכירים נוספים.

גלעד ארדן, השר להגנת הסביבה, אומר כי; ’כנס נתניה’, מהווה שיאו של תהליך עירוני הבא לקדם את שיתוף הפעולה בין הקהילה, העסקים והרשות המקומית בהטמעת ערכים סביבתיים. הכנס הוא חלק מתוכנית תמיכה רחבה שמעניק המשרד לקיום אירועים סביבתיים שמטרתם שיפור איכות חייהם ורווחתם של התושבים”.

ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, שתפתח את הכנס הראשון לעסקים ב’עיר ירוקה’, מוסיפה על ההכנות לרגל הכנס שיתקיים ביום שלישי, שבוע הבא; “המטרה שלנו היא ליצור אפיק תקשורת יעיל בדיאלוג בין העסקים לרשות המקומית, כדי לקדם את הנושאים הקשורים ב’איכות הסביבה’ לרווחת התושבים ושיפור איכות חייהם. הדגם של הכנס הוא ייחודי וראשוני ואין אירוע דומה לו על המפה הירוקה בישראל”.

פיירברג-איכר, הוסיפה; “המטרה שלנו, היא כפולה – ליצור ערוץ הידברות כלל ארצי לטובת החברות הגדולות במשק בעבודה מולנו ומול רשויות אחרות, וגם לקדם את הדיאלוג החשוב שלנו עם העסקים המקומיים, מהגדולים ביותר לקטנים ביותר.

אני מזמינה את כל בעלי העסקים, החברות וכן ראשי ערים ומנהלי אגפי איכות סביבה מכל רחבי הארץ המעוניינים לפתוח בדיאלוג מול הרשויות, להצטרף אלינו ל’כנס נתניה לעסקים בעיר ירוקה’”.

ממארגני הכנס, חברת גרינאג’נדה, נמסר על הרשמה ערה לכנס ועניין רב של גופים וחברות להשתתף באירוע.

’כנס נתניה לעסקים בעיר ירוקה’, יתקיים ביום שלישי, ב-8 פברואר במלון איילנד בעיר. לפרטים והרשמה, אתר; עיריית נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן