דיני חוזים - פסקי דין

עו”ד אילן בומבך: בוטל פס”ד נגדו בתביעת לקוחה, שטענה, כי גבה שכר טרחה מופרז

0
0

הלקוחה הגב’ חוה, ובעלה יוסף דינר, הודיעו לבית המשפט המחוזי, כי היא מסכימה לביטול פסק הדין וכל הקביעות שנכללו ◄ עו”ד אילן בומבך; “ביהמ”ש המחוזי, קיבל את ערעורי ופסק הדין של בימ”ש השלום, בוטל מכל וכל, תוך קביעה מפורשת שלא היה לו כל עיגון בחומר הראיות, וכי לא נפל כל דופי בהתנהלותי”.
עו
עו”ד אילן בומבך: בוטל פס”ד נגדו בתביעת לקוחה, שטענה, כי גבה שכר טרחה מופרז

ב-25.01.11, פורסם כאן, כי בית משפט השלום בעיר תל אביב, חייב את עו”ד אילן בומבך, לפצות לקוחות (התובעת הגב’ חוה, ובעלה יוסף דינר) בסכום של 40,000 שקלים, בגין גביית שכר טרחה מופרז וחיובי שעות בלתי סבירים ביחס לטיפול המשפטי.

מבלי להיכנס לתיאורים צבעוניים, כיצד התגלגלה הפרשה אשר היכתה גלים, ועל הנזק והצער הרב אשר הסבה הפרשה לעו”ד אילן בומבך, קבע בית המשפט המחוזי, מיום 14.7.11, בערעור על פסק דינו של בית משפט השלום בעניין חוה דינר, כי לאחר דיון בלתי פורמלי שנערך בין המערער עו”ד עופר צור ועו”ד רונן יריב, ולבין המשיבה עו”ד שי דרור, נאמר בפרוטוקול, כי; “בהתאם להמלצת בית המשפט הנכבד, כפי שנמסרה לצדדים ולהבהרותיו, כפי שהובנו על ידי ידינו, כי פסק הדין, אינו מעוגן בחומר הראיות, וכי לא נפל כל דופי בהתנהלות המערער, מסכימה, המשיבה, כי פסק הדין שניתן שיינתן לטובתה יבוטל, וכן, יבוטלו כל הקביעות שנקבעו בו, הן המשפטיות והן העובדתיות הן בכלל, והן ביחס למערער עו”ד בומבך, בפרט.

במקום להחזיר את כספי פסק הדין לעו”ד בומבך, תתרום אותם המשיבה ל’צדקה’.

הצדדים, ביקשו מבית המשפט הנכבד לאשר בפסק דין את האמור לעיל ובכך, יסיים את כל המחלוקות מכל מין וסוג שהוא בין הצדדים הן לעבר והן לעתיד”.

בעקבות ההסכם בין הצדדים, קבע סגן הנשיא בית משפט המחוזי בתל אביב, כבוד השופט גדעון גינת, כי הוא נתן תוקף של פסק דין להודעת הצדדים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן