אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת בן-גוריון: ד”ר אשרף בריק, זכה לפרסום מאמרו במגזין הכימיה היוקרתי בעולם

0
0

לחוקר של אוניברסיטת בן-גוריון, ד”ר אשרף בריק, יש עדנה; שמאמרו; ”Total chemical synthesis of di-ubiquitin chains”, אשר פורסם בכתב העת Angewandte Chemi, היה בין 12 המאמרים המעניינים ביותר בעולם הכימיה, במסגרת סיכום שנת הפעילות 2010 במגזין השבועי היוקרתי של ארגון הכימאים האמריקאי
אוניברסיטת בן-גוריון: ד
אוניברסיטת בן-גוריון: ד”ר אשרף בריק, זכה לפרסום מאמרו במגזין הכימיה היוקרתי בעולם

ד”ר אשרף בריק, חוקר מהמחלקה לכימיה ומרכז אדמונד ג’. ספרא לעיצוב ותכנון ביו-פולימרים פונקציונאליים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, זכה בכך שמאמרו; ”Total chemical synthesis of di-ubiquitin chains”, אשר פורסם בכתב העת Angewandte Chemi, היה בין 12 המאמרים המעניינים ביותר בעולם הכימיה, במסגרת סיכום שנת הפעילות 2010 במגזין השבועי היוקרתי של ארגון הכימאים האמריקאי; Chemical & Engineering News.

המאמר, זכה בהכרה עולמית. המאמר העדכני ביותר של הקבוצה; “Towards elucidating the role of ubiquitination in the pathogenesis of Parkinson’s disease using semisynthetic ubiquitinated α-synuclein” – על מחקר שנעשה בשיתוף פעולה עם פרופ’ הילל לאשול מן המכון הפדראלי השוויצרי לטכנולוגיה בלוזן, שוויץ, נבחר לאחרונה כ”דבר הבא” על ידי עורכי המגזין Angewandte Chemi.

קבוצת המחקר של ד”ר בריק, התאגדה במהלך השלוש השנים האחרונות בפרויקטים שבהם מתבצעת ’סינתזה כימית של חלבונים’.

כמו כן, הקבוצה הינה החלוצה בפיתוח של שיטות כימיות להכנת פפטידים וחלבונים שקשורים ל’יוביקויטין’.

ד”ר בריק, קיבל בעבר מענקים ופרסים רבים, ביניהם; קרן וולפסון, הקרן הישראלית למדע, קרן אדמונד ספרא, מענק בינלאומי על-שם מארי קירי וקרן HFSP – התוכנית לקידום מדעי האדם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן