אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת חיפה, העניקה את ’אות פורום בכירי המשק’ לתעשיין דב לאוטמן

0
0

נשיא אוניברסיטה חיפה, פרופ’ אהרון בן-זאב; “ערכיו של דב לאוטמן, בעיקר השקעתו הרבה בחינוך ובשוויון הזדמנויות לקבלת חינוך, הם גם ערכיה של האוניברסיטה. זה הקשר ההדוק שלנו עם דב לאוטמן, האחריות החברתית, ואנחנו שמחים להירתם למשימה זו שלקח דב על עצמו”.
אוניברסיטת חיפה, העניקה את ’אות פורום בכירי המשק’ לתעשיין דב לאוטמן
אוניברסיטת חיפה, העניקה את ’אות פורום בכירי המשק’ לתעשיין דב לאוטמן

אוניברסיטת חיפה, העניקה אתמול (ג’) את ’אות פורום בכירי המשק’ למר דב לאוטמן בערב הגאלה השנתי של פורום בכירי המשק. האות הוענק ללאוטמן, עבור תרומתו רבת השנים לחברה הישראלית. “העובדה שהמנהיגים שלנו עסוקים בתהליך המדיני לא צריכה למנוע מהם להיות עסוקים גם בנושאים חברתיים ובעיקר בתחום החינוך – יותר מדי שנים, קיבלנו את הטענה הזו”, אמר לאוטמן במעמד קבלת האות.

דב לאוטמן, הוא תעשיין ואיש עסקים ישראלי, מייסד ובעלים של מפעלי הטקסטיל “דלתא”, ומכהן כיו”ר החברה; נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר (1986–1993) וחתן פרס ישראל בתחום מפעל חיים – תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת התשס”ז.

נשיא האוניברסיטה פרופ’ אהרון בן-זאב, אמר בטקס, אמש, כי; “ערכיו של דב לאוטמן, בעיקר השקעתו הרבה בחינוך ובשוויון הזדמנויות לקבלת חינוך, הם גם ערכיה של האוניברסיטה.

זה הקשר ההדוק שלנו עם דב לאוטמן, האחריות החברתית, ואנחנו שמחים להירתם למשימה זו שלקח דב על עצמו”, אמר פרופ’ בן-זאב.

“תודה לאוניברסיטת חיפה. אין ספק שהיא תורמת תרומה חשובה לפרויקטים חברתיים רבים בצפון ולכבוד הוא לי לקבל אות זה ממנה” – פתח לאוטמן, וקרא לאנשי העסקים הבכירים שהגיעו לאירוע להצטרף למאמציו להעמדת החינוך בראש סדר העדיפויות הלאומי.

“הפערים ההולכים ונפתחים בחברה הישראלית, מדאיגים אותי הרבה יותר מהאיום האיראני. אין תחום חברתי שבו הפערים לא גדלו בשנים האחרונות. הדרך היחידה לעצור גידול מדאיג זה, הוא רק דרך חינוך”, אמר.

עוד הוא הוסיף, לאוטמן, כי; “בשבוע הבא הוא מתכוון לכנס מסיבת עיתונאים, ולהציג יחד עם מספר חברי כנסת הצעת חוק שתחייב את המדינה לאחריות רבה יותר על תחום החינוך; “אני קורא לכל אחד מכם לא לוותר ולא להרים ידיים.

אנחנו חייבים לעודד את ממשלת ישראל ואם זה לא ילך את כנסת ישראל להצביע למען חוק שיחייב את המדינה לאחריות על החינוך”, פנה לאוטמן שוב לקהל אנשי העסקים”.

“יש אנשים שכולם מכבדים, ויש אנשים שכולם אוהבים. אתה הוא מסוג האנשים שכולם גם מכבדים וגם אוהבים. כולנו מודים לך על מה שעשית ועל מה שאתה עושה ומקווים שתמשיך עוד זמן רב לומר לנו שהכל חינוך”, בירך נגיד בנק ישראל, פרופ’ סטנלי פישר את לאוטמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן